بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

تصویب افزایش سرمایه توسط مجمع/ مجوز جایگزینی معدن آمد

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو گفت: طرح‌های توسعه‌ای که در دست اقدام شرکت قرار گرفته نیازمند افزایش سرمایه است.
کد خبر : ۱۸۸۵۷۴

تصویب افزایش سرمایه توسط مجمع

محمود نوریان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در گفت‌وگو با بورس نیوز درخصوص برگزاری این رویداد اظهارکرد: طرح‌های توسعه‌ای شرکت در وضعیت مناسبی برخوردار بوده چراکه مجوز طرح «دِنوزده» اخذ شده و باید هرچه سریعتر جایگزین معدن فعلی شود زیرا این معدن حداکثر تا 6سال بیشتر ذخیره ندارد و باید به سمت جایگزینی گام برداشته می‌شد.

وی ادامه داد: در همین راستا برای زمان اکتشاف و بازکردن معدن که زمانی طولانی مورد نیاز بود، افزایش سرمایه در دستور کار باید قرار می‌گرفت تا نیاز شرکت برطرف شود اما از سوی دیگر برای هزینه‌هایی که درخصوص توسعه‌های گذشته شرکت نیز صورت گرفته بود می‌بایست به افزایش سرمایه تبدیل شود.

نوریان تاکید کرد: شرکت‌هایی که سهامدار آن هستیم نیز طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام دارند که باید افزایش سرمایه دهند و بنابه این موضوع مجبور به شرکت در افزایش سرمایه این شرکت‌ها نیز شده‌ایم و پیشنهاد چادرملو در مجمع با قاطعیت تصویب شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با اشاره به اینکه توسعه برای شرکت و سهامداران اتفاق مثبتی رقم خواهد زد، تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سودآور شدن شرکت برای سهامدار مایه خیر و برکت بوده و به هر میزانی که طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌ها افزایش یابد مسلما سود بیشتری نصیب سهامداران خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر