بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

نظارت کافی روی واردات دام کشتارشده

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نظارت کافی روی واردات انجام می‌شود تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد زیرا دام‌های وارداتی باید زیر 18 ماه سن داشته باشند.
کد خبر : ۱۸۸۷۰۰

نظارت کافی روی واردات دام کشتارشده

به گزارش بورس نیوز، محمود حجتی در خصوص کیفیت گوشت‌های وارداتی و نظارت در محل کشتار و انتشار تصاویری از کیفیت پایین برخی از این محصولات، گفت: انوع نظارت‌ها و بازرسی‌ها در زمینه کیفیت گوشت‌های وارداتی صورت می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی نظارت کامل و دقیقی در زمینه گوشت‌های قرمز وارداتی دارد، تصریح کرد: در زمینه گوشت مرغ، وارداتی صورت نمی‌گیرد به همین دلیل نیازی به وجود ناظر در خارج از کشور در زمینه واردات گوشت مرغ نیست.

وی، ادامه داد: نظارت کافی روی واردات انجام می‌شود تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد زیرا دام‌های وارداتی باید زیر 18 ماه سن داشته باشند.

حجتی در پایان در خصوص اینکه در کشتارگاه‌های خارج از کشور که از آنها نیاز بازار داخلی را تامین می‌کنیم ناظرانی حضور دارند یا خیر، گفت: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و دامپزشکی لازم را نداشته باشد دام‌های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی‌کند. 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس:

بازار باید به صورت آزاد اداره شود

مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان مطرح کرد:

رتبه نهم ایران در بین کشورهای تولیدکننده گوشت مرغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

کنترل خروج دام زنده و مولد از کشور

ارسال نظر