بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
افزایش مقداری بیش از 48 درصدی فروش قیر 60/70 در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه سال جاری و همچنین افزایش نرخ‌های فروش از مهمترین عوامل رشد حدود 54 درصدی درآمدهای این شرکت در گزارش عملکرد ماهیانه نفت پاسارگاد است.
کد خبر : ۱۸۸۹۶۷

فروش چشمگیر «شپاس» در عملکرد بهمن ماه :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌گردد، افزایش نرخ‌های فروش در بهمن ماه در مقایسه با نرخ‌های فروش آذر ماه، در تعداد زیادی از محصولات شرکت به چشم می‌خورد.

افزایش مقداری بیش از 48 درصدی فروش قیر 60.70 در بهمن‌ماه در مقایسه با دی ماه سال جاری و همچنین افزایش نرخ‌های فروش از مهم‌ترین عوامل رشد حدود 54 درصدی درآمدهای این شرکت در گزارش عملکرد ماهیانه نفت پاسارگاد است.

لازم به ذکر است شرکت نفت پاسارگاد در حالی در عملکرد بهمن ماه خود موفق به ثبت درآمد بیش از 2.513 میلیارد ریالی شده که مجموع کل فروش 10 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، مجموع کل مبالغ فروش شرکت در حدود 15.528 میلیارد ریال بوده است و این موضوع نشان از پوشش مناسب ریالی فروش شرکت در بهمن ماه دارد.

فروش چشمگیر «شپاس» در عملکرد بهمن ماه :

از نکات قابل توجه سرمایه‌گذاران و سهامداران در خصوص سودآوری این شرکت می‌توان به موضوع افزایش چشمگیر بهای تمام شده ناشی از مواد اولیه اشاره داشت که این موضوع می‌تواند یکی از چالش‌های اصلی شرکت در سال آتی نیز باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر