بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد:

ظرفیت بالای خوزستان در ایجاد کسب و کار

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: استان خوزستان ظرفیت بالایی در ایجاد کسب‌وکار و توسعه کشور دارد، به‌طوری که می‌تواند به عنوان قطب و کانون اصلی صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها نیز درنظر گرفته شود.
کد خبر : ۱۸۹۰۲۸

به گزارش بورس نیوز، احمد محمدی، در دومین سمینار بین‌المللی CSR با عنوان مسئولیت اجتماعی صنایع، محرومیت‌زدایی و توسعه سرمایه انسانی گفت: برای انجام فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی و کمک به مردم پیرامون تأسیسات و صنایع و نیز حرکت در مسیر تحقق اهداف نیازمند اقدام عملی هستیم، بنابراین خروجی این‌گونه سمینارها افزون بر نشان دادن نقشه راه و تبیین راهبردها، باید به ارائه یک طرح و برنامه عملیاتی منتج شود.

وی به ظرفیت‌های بالا و منابع متعدد استان خوزستان اشاره کرد و افزود: درصورتی که نظم و نظام مشخصی برای طراحی، برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی، توزیع و تسهیم مناسب به منظور سرمایه‌گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی ارائه شود می‌توان برنامه‌ای مدون، همگرا و هم‌راستا پیاده کرد و با پرهیز از موازی‌کاری برای محرومیت‌زدایی مناطق کمتر برخوردار گام‌های مهمی برداشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حجم بالا و متنوع منابع و نیروی انسانی مستعد در استان را دو پارامتر اساسی برای فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: با تفکر و اندیشه صحیح و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و به ایجاد نشاط، توسعه و امنیت پایدار در جامعه کمک کرد.

محمدی گفت: استان خوزستان ظرفیت بالایی در ایجاد کسب‌وکار و توسعه کشور دارد، به‌طوری که می‌تواند به عنوان قطب و کانون اصلی صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها نیز درنظر گرفته شود.

وی همچنین به طرح‌های جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل پرداخت و افزود: کارهای مطالعاتی این پروژه‌ها تکمیل شده است و به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز به طرح افزایش و نگهداشت تولید موسوم به ۲۸ مخزن اشاره کرد و گفت: در این طرح ۴ درصد از صورت وضیعت‌ها به بخش مسئولیت اجتماعی تخصیص داده شده است و تلاش خواهیم کرد پیمانکارانی را پرورش دهیم که به صورت حرفه‌ای به امور مسئولیت اجتماعی بپردازند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس دستگاه حفاری سنگین ۳۹ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت:

بکارگیری دستگاه حفاری سنگین 39 فتح در چاه های اکتشافی

با تلاش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب انجام شد؛

بهره برداری از 104 دستگاه دکل مکشی

در سطح مناطق نفت خیز جنوب اتفاق افتاد؛

رتبه نخست شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون

ارسال نظر