بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۱
طرح امداد نوروزي ايران خودرو از 21 اسفند87 تا 14 فروردين 88 در بيش از 35 هزار كيلومتر از جاده هاي سراسر كشور به اجرا در مي آيد.
کد خبر : ۱۸۹۱۳
 محمدجواد طلا مديرعامل شركت امداد خودرو ايران در مراسم طرح خدمات امداد نوروزي گروه صنعتي ايران خودرو درجمع خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: در اين طرح 688 دستگاه خودروي امدادي، 122 كانكس صحرايي، 114 دستگاه جرثقيل حمل خودرو به صورت شبانه روزي مشاركت دارند كه اين ناوگان امدادي نسبت به سال گذشته از افزايش 54 دستگاه برخودار است.
 
وي تاكيد كرد : درطرح امداد نوروز ايران خودرو 4 هزار و 548 نفر امداد گر ، 450 نمايندگي خدمات پس از فروش ُ( به صورت كشيك شبانه روزي ) و 160 فروشگاه عرضه قطعات يدكي مشاركت دارند .
 
طلا درخصوص نظارت اين شركت بر نحوه خدمت رساني به مشتريان گفت: 60 تيم نظارت و بازرسي به صورت مستمر بر نحوه خدمت رساني امدادرسانان نظارت خواهند داشت. مديرعامل امدادخودرو افزود: براي خدمت رساني بهتر از طريق نظرسنجي و سيستم پيامك، نظرات مشتريان را در حوزه هاي مختلف دريافت خواهيم كرد.
 
بنابر گزارش بورس نيوز وي به پوشش بيش از 35 هزار كيلومتر از جاده هاي كشور در طرح امداد نوروزي اشاره كرد و گفت: بيش از 207 محور مهم و 222 شهر كشور و همچنين جزيره قشم تحت پوشش خدمات امدادي هستند طلا در خصوص هزينه هاي خدمات امدادي به مشتريان خاطرنشان كرد: هيچ گونه هزينه اي بابت اياب و ذهاب امدادگر براي محصولات ايران خودرو دريافت نخواهد شد ليكن براي ساير خودروها با دريافت 50 درصد هزينه ها اقدام خواهد شد؛
 
همچنين خودروهايي كه داراي كارت طلايي و گارانتي باشند بدون دريافت هزينه به تعميرگاه حمل خواهند شد. وي تصريح كرد ؛ امسال سه دستگاه بلگرد درطرح امداد نوروز ايران خودرو بكار گرفته شده است و اين بلگرد ها امكان ارائه خدمات در مناطق صعب العبور را فراهم مي كند و علاوه براين ، سرعت امداد رساني را براي خدمات اورژانسي افزايش مي دهد .
 
مديرعامل امدادخودرو با اشاره به فعاليت هاي صورت گرفته براي اجراي هرچه بهتر طرح امدادنوروزي سال 88 گفت: ستاد امداد نوروزي متشكل از شركت امدادخودرو، وزارت خانه ها، راهنمايي و رانندگي، هلال احمر، اورژانس، شهرداري و امدادخودرو از چند ماه قبل فعاليت خود را آغاز كرده و اقدامات لازم را در دست اجرا دارد.
 
وي از اجراي طرحي جديد در امدادنوروزي امسال خبر داد و گفت: با طراحي و اجراي پروژه اي جديد به محض تماس امدادخواه و درخواست خدمات، مشخصات امدادگر و زمان رسيدن آن براي تلفن همراه مشتري ارسال مي شود.
 
طلا در خصوص آمار نحوه امدادرساني به مشتريان نيز اظهار داشت: درحال حاضر80 درصد خودروهاي امدادخواه توسط اكيپ هاي امدادي تعمير و راه اندازي مي شوند و 15درصد خودروها نيز به نمايندگي ها حمل مي شوند و بقيه به صورت تلفني توسط كارشناسان امدادخودرو رفع عيب مي شوند. مديرعامل شركت امدادخودرو رسيدن به زمان انتظار مشتري در حد استانداردجهاني را از برنامه هاي اين شركت عنوان كرد و يادآور شد: ميانگين استاندارد جهاني انتظار مشتريان امدادخودرو 40دقيقه است كه در سال 84 موفق شديم به آن دست يابيم و تا پايان سال جاري اين زمان را به 38 دقيقه خواهيم رساند؛
 
البته زمان انتظار با توجه به موقعيت و جاده و بعد مسافت متغير خواهد بود. وي همچنين درباره امدادرساني به خودروهايي كه مشترك امداد خودرو نيستند گفت: در حال حاضر 49 درصد تماس هاي امدادي از سوي مشتركان و 51 درصد تماس ها از سوي افراد غيرمشترك است. مديرعامل امدادخودرو همچنين درباره تفكيك منطقه اي امداد خودرويي گفت: در حال حاضر 61 درصد خدمات امدادي در شهر تهران، 33 درصد در شهرستان ها و 6 درصد در سطح جاده ها ارائه مي شود كه در ايام نوروز شاهد افزايش خدمات امدادي در سطح جاده ها خواهيم بود.
 
وي با تاكيد بر افزايش پاسخگويي در امدادخودرو تصريح كرد: روزانه 13 هزار تماس با مركز امدادخودرو برقرار مي شود و 8/95 درصد اين تماس ها در وهله اول پاسخ داده مي شود و اين در حالي است كه استاندارد پاسخگويي تماس اول در كشورهاي اروپايي 95 درصد است. طلا اضافه كرد: با راه اندازي مركز مشاوره فني شركت امدادخودرو، امكان ارسال اطلاعات مورد نياز مشتريان از طريق تلفن و به صورت رايگان و در مدت 48 ساعت فراهم خواهد شد.
 
مديرعامل امدادخودرو امكان ارائه خدمات تعمير در محل كار و منزل مشتريان را از جمله طرح هاي موفق امداد خودرو ارزيابي كرد و اظهار داشت: در اين طرح امكان 163 تعمير در محل مورد نظر مشتري وجود دارد كه اميد مي رود در آينده نزديك در چند استان كشور اجرا شود. وي در پايان از مشتريان گرامي خواست هرگونه پيشنهاد و انتقاد خود را با شماره تلفن 88608004 به اين شركت ارائه نموده و براي درخواست امداد با شماره تلفن رايگان 09644 و همچين مركز پيام شركت امدادخودرو به شماره 88612121 تماس بگيرند. شعار ايران خودرو در سال 1388 مشتري محوري است از سويي ديگر قائم مقام ارشد مديرعامل ايران خودرو شعار سال 1388 را مشتري محوري اعلام كرد و گفت: براي تحقق اين شعار منشور 40 گانه اي جهت ارائه خدمات مشتريان در حداستاندارد هاي جهاني تدوين شده است.

بر اساس گزارش بورس نيوز مجتبي شيواپور در مراسم آغاز طرح امداد نوروزي ايران خودرو بابيان اين مطلب گفت: در فرودين ماه سال آينده اين منشور توسط مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ابلاغ خواهد شد تا بتوانيم براساس آن استاندارد هاي جهاني در خدمات پس از فروش را محقق كنيم. وي اظهار داشت: درسال جديد در امداد رساني و بهبود كيفي خدمات شاهد تحولي بزرگ در امر خدمات پس از فروش خواهيم بود تا مشتراين از خريد محصولات ايران خودرو لذت ببرند.
 
وي اظهارداشت: شركت امداد خودرو و ديگر شركتهاي تابعه ايران خودرو كه در زمينه خدمات رساني به مشتريان فعاليت مي كنند بايد تمام خدمات خود را به حد استاندارهاي جهاني برسانند قائم مقام ارشد مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اينكه شركت امداد خودرو توانسته در سال هاي گذشته ميزان خدمات خود را به مشتريان ارتقاء دهد، اظهار داشت: اين شركت در سال 88 بايد تمام تلاش خود را به كار ببندد كه ميزان خدمات خود را به حد استانداردهاي جهاني برساند تا مشتري ناراضي نداشته باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر