بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ مجلس مطرح کرد:

کاهش قیمت کالاها به وسیله ساماندهی تولید

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ مجلس گفت: اگر نتوانیم تولید را ساماندهی کنیم قطعا روز به روز قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر : ۱۸۹۱۶۲

به گزارش بورس نیوز، علی وقف‌چی درخصوص اثرات افزایش حقوق‌های پرداختی و کنترل تورم در کشور، گفت: متاسفانه از تجربیات تلخ گذشته هیچگاه عبرت نمی‌گیریم، اصلی ترین دلیل تورم در هر کشوری عدم توجه به تولید آن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با بیان اینکه تا زمانی که ثبات اقتصادی و قیمتی محصولات مختلف در کشور را نداشته باشیم نمی‌توانیم تصمیمات معقول، منطقی و درخور مردم داشته باشیم، تصریح کرد: اگر نتوانیم تولید را ساماندهی کنیم قطعا روز به روز قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند به عنوان مُسکن حقوق های پرداختی به کارکنان کشوری و لشگری و کارگران را افزایش می‌دهیم، ادامه داد: در قبال افزایش حقوق حداقلی، تورم و ارزش کالاهای خریداری شده چندین برابر می‌شود و این موضوع طی سال‌های بعدی نیز تکرار می‌گردد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم پایان با تاکید بر اینکه برای سال‌های آینده باید ازهم‌اکنون به این فکر باشیم که چگونه می‌توانیم تورم موجود را کاهش دهیم، خاطر نشان کرد: در سال‌های آینده باید بتوانیم سرمایه‌های موجود در کشور را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم تا بتوانیم تورم را کنترل و ثبات اقتصادی در کشور را ایجاد کنیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

هر چه زودتر تکلیف مردم برای دریافت حقوق‌ها مشخص شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

مبلغ 32هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

نظام توزیع ارز یارانه‌ای در کشور ما جهان سومی است

ارسال نظر