بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
پنجاهمین نشست «یک دیدار، یک عرضه» برگزار شد؛

ورود بیمه معلم به بازار دوم فرابورس

بیمه معلم با جهشی چشمگیر در فعالیت های خود برای بورسی شدن آماده شده است.
کد خبر : ۱۸۹۴۵۶

ورود بیمه معلم به بازار دوم فرابورس

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در پنجاهمین نشست خبری فرابورس مدیران بیمه معلم برای معرفی مجموعه خود حضور پیدا کردند که در این نشست غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیات مدیره بیمه معلم با اعلام این خبر که شفافیت سودرسانی و افزایش فعالیت‌های بیمه معلم جزو شاخص‌هایی است که می تواند فعالان بازار سرمایه را برای خرید سهام بیمه معلم ترغیب کند.

وی بیمه معلم را شرکتی بانشاط و فعال در بازار بیمه‌ای کشور دانست و افزود: تمامی سهامداران این نوید را می‌دهند که سال 98 روزهای بهتری برای مجموعه و عملکرد آن به دنبال خواهد داشت و تمام پیش‌بینی‌های انجام شده نیز محقق می‌شود.

رئیس هیات مدیره بیمه معلم درباره دستاوردهای این مجموعه در سال 97 گفت: دو پروژه مهم مخابرات و شرکت ملی نفتکش ایران از مهمترین برنامه های مجموعه بود که در اختیار بیمه معلم قرار گرفت و خوشبختانه این خبر خوش را می دهم که در سال آینده نیز شرکت در مناقصات دیگری حضور خواهد یافت که انشاالله همگی برنده خواهیم شد.

محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم در این نشست گفت: ما اولین شرکت خصوصی بیمه در کشور بودیم و در سال 74فعالیت خود را با نام سرمایه گذاری و فعالیت آغاز و در سال 84 به بیمه معلم تغییر دادیم.

وی ادامه داد : تا قبل از سال 84 بیمه معلم تنها در رشته های بیمه اعتباری فعال بود اما از آن سال به بعد تمام بیمه ها را تحت پوشش خود قرار دادیم.

مدیرعامل بیمه معلم تصریح کرد: سرمایه فعلی شرکت 150 میلیارد تومان است که در سال آینده براساس تصمیم‌گیری مجمع عمومی این سرمایه به 300 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

تحسیری درباره عملکرد بیمه معلم در سال های گذشته گفت: در حال حاضر ما جزو 9 شرکت بیمه ای کشور هستیم و از لحاظ بیمه ای رتبه سوم را داریم.

وی ورود به بازار سرمایه را جزو اهداف شرکت دانست و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تمام سود پیش بینی شده در سال جاری محقق شده است و 150 میلیارد سرمایه جدید در دو مرحله از محل آورده نقدی و مطالبات تامین خواهد شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر