بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل بانک ایران‌زمین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

فاصله تجهیز زیرساخت‌های دیجیتالی با دنیا کاهش یافت/ «IZboom» خدمتی جدید در سال 98

«Izboom» بانک ایران‌زمین از جمله گام‌هایی بوده که در راستای خدمات بانکداری دیجیتالی برداشته شده و در سال آینده نتیجه ملموس‌تری از آن مشاهده خواهد شد زیرا ارائه خدمات آن برای تمام مشتریان قابل درک خواهد بود.
کد خبر : ۱۸۹۵۰۵

فاصله تجهیز زیرساخت‌های دیجیتالی با دنیا کاهش یافت/ «IZboom» خدمتی جدید در سال 98

عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار بورس‌نیوز، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمی از سال 97 کلید خورده بود و بر همین اساس، برنامه‌ای برای ایجاد تحول اساسی در بانک ایران‌زمین به اسم «جهش بانک ایران زمین، پروااز 1400» در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بانک باید تبدیل به بانکی دیجیتالی شود تا همگام با تحولات بانکی دنیا، رشد و پیشرفت برای آن رقم زده شود؛ به هر میزانی که در تحقق این اهداف، پیشروی حاصل شود طبیعتا این بانک می‌تواند سریعتر خود را با قافله نظام بانکداری در دنیا همگام کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین تاکید کرد: نظام بانکی کشور در برخی از زمینه‌‌های بانکداری دنیا فاصله گرفته اما صنعت بانکداری توانست نسبت این فاصله را کاهش دهد.

پورسعید با اشاره به اهمیت دیجیتالی شدن صنعت بانکداری اظهارکرد:  گام نهادن در مسیر دیجیتالی شدن صنعت بانکی از جمله تحولات بوده که این بانک در آن گام گذاشته و از قبل سال 97 این پیشرفت آغاز شده است؛ سال جاری برای بانک ایران زمین به لحاظ ایجاد زیرساخت‌ها و تحقق آن، سال موفقی بود چراکه از بسیاری برنامه‌ها گام‌های روبه‌جلویی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: رشد قیمت‌ها تاثیر خود را حتی بر بانک نیز گذاشت و به دلیل اینکه محقق شدن برنامه‌های مستلزم یکسری سرمایه‌گذاری‌ها بوده، خوشبختانه رشد قیمت‌ها باعث شد تا برنامه‌ها محقق شود. 

پورسعید با اشاره به آنکه طی سال 98، این بانک بر چه نوع خدماتی متمرکز می‌شود، گفت: بانکداری دیجیتالی کماکان از اولویت بالایی برخوردار بوده که نخستین گام‌های آن برداشته شده است؛ Izboom بانک ایران زمین یکی‌دیگر از همین گام‌هایی بوده که باید در سال آینده نتیجه ملموس‌تری را مشاهده کرده زیرا تفاوت ایجاد شده برای تمامی مردم، ارگان‌ها و بنگاه‌ها در چگونگی ارائه خدمات، کاملا قابل درک بوده و اینگونه نخواهد بود که محصولات از پیش طراحی شده نزد مشتریان ارائه و آنها ملزم به انتخاب یکی از آن خدمات باشد بلکه براساس نیاز خودشان با کانال عمومی که در بانکداری دیجیتال طراحی شده هر شرکت، براساس نیاز خود تعریف داشته که از این کانال عمومی استفاده خواهد کرد.

پورسعید درباره استفاده استارت‌آپ‌ها از امکانات ارائه شده نیز اشاره داشت و توضیح داد: بسیاری از استارت‌آپ‌ها از این امکان می‌توانند بهره‌مند شوند، زیرا فعالان این بخش طی سال‌های گذشته با رشد مناسبی روبه‌رو شده و در واقع استارت‌آپ‌ها واسط بین بانک و شرکت‌ها خواهند شد تا خدمات را براساس آنچه که بانک در اختیار آنها قرار می‌دهد، طراحی و عرضه کنند. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر