بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
بررسی شعبه‌های زنجان، فارس و کرمانشاه این کارگزاری؛

آموزش بورس در شعب کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه به پشتوانه 14 سال حضور خود در حوزه بازار سرمایه توانسته علاوه بر ارائه خدمات معاملاتی خرید و فروش سهام و اوراق و ... آموزشی‌های بورسی متناسب با نیاز فعالان بازار سرمایه را در اقصی نقاط ایران اسلامی با در اختیار داشتن 32 شعبه در سراسر کشور ارائه دهد.
کد خبر : ۱۸۹۶۱۶

شعب آموزش بورس

برای موفقیت در هر حوزه ای نیاز به آموزش و تجربه است و برای موفقیت در بورس نیازمند آموزش بورس و کسب تجربه در این زمینه هستید.

شاید شما ساکن شهر تهران نباشید و در دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران زندگی کنید.

این خود یکی از معضلات آموزش و یادگیری در کشور ماست که آموزش‌های خوب و قابل قبول معمولاً در کلان شهرها ارائه شده و در سایر نقاط کشور آموزش‌های مطلوبی در سطح قابل قبول برگزار نمی‌شود، اما خبر خوب اینجاست که کارگزاری آگاه به پشتوانه 14 سال حضور خود در حوزه بازار سرمایه توانسته علاوه بر ارائه خدمات معاملاتی خرید و فروش سهام و اوراق و ... آموزشی‌های بورسی متناسب با نیاز فعالان بازار سرمایه را در اقصی نقاط ایران اسلامی با در اختیار داشتن 32 شعبه در سراسر کشور ارائه دهد، که تمامی این آموزش‌ها در سطوح عمومی و تخصصی جهت پوشش تمامی نیازهای آموزشی شما هم وطنان عزیز ارائه شده و همچنین برای یکپارچه‌سازی و فراگیر کردن آموزش بورس و تأمین نیاز ساکنان سایر شهرها، دوره‌های آموزشی آنلاین کارگزاری آگاه راه‌اندازی شد که هدف آن برابری آموزشی برای تمامی علاقه‌مندان یادگیری بورس است .

درصورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی حوزه بورس در تمامی استان‌های کشور هستید می توانید با مراجعه به صفحه شعب کارگزاری آگاه اقدام به شرکت در دوره‌های آموزش بورس نمایید. برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گرامی صرفاً خدمات چند شعبه کارگزاری آگاه در ادامه معرفی می‌گردد:

آموزش بورس در زنجان 

شعب آموزش بورس

استان زنجان به دلیل وجود پتانسیل های فراوان صنعتی و اقتصادی ازجمله مسگری )ساخت ظروف مسی و تابلوهای زینتی(، ملیله کاری شامل سینی، سرویس بشقاب کاسه و وسایل مصرفی، وسایل زینتی و تابلوهای بی‌بدیل زینتی، چاقوسازی، قلم تراش و گلیم‌بافی جزو استان‌های فعال کشورمان در حوزه صنایع دستی و صنعتی به شمار می‌رود که با توجه به علاقه مردم این استان به فعالیت های اقتصادی، ورود خوبی نیز به حوزه بازارسرمایه و بورس داشته‌اند که روزبه روز نیز بر این تعداد افزوده می شود اما ورود ناموفق به بورس قطعاً درصد ریسک بسیار بالایی را برای این افراد به دنبال دارد. حال با توجه به این پتانسیل، کارگزاری آگاه علاوه بر ارائه خدمات دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، دریافت سفارش معاملات اینترنتی، مشاوره در خصوص سرمایه گذاری، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی بورس در زنجان در حوزه های زیر نموده است:

1- همایش آشنایی با بورس در زنجان 

2- تابلو خوانی بازار و تکنیک های معاملاتی در زنجان 

3- تحلیل تکنیکال مقدماتی در زنجان 

4- تحلیل تکنیکال پیشرفته در زنجان 

5- فیلتر نویسی در دیدبان بازار در زنجان 

6- استراتژی معاملاتی بر مبنای ACD در زنجان

7- مدیریت سرمایه و طراحی سیستم معاملاتی در زنجان 

درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه آموزش بورس در استان زنجان را دارید می توانید در ساعات کاری با شماره نلفن های 02433339326 و 02433339327 تماس حاصل نموده و یا به آدرس زنجان، خیابان فدائیان اسلام )جاوید(، پلاک ۳ مراجعه نمایید، همکاران ما در این شعبه پذیرای حضور گرم شما هستند.

آموزش بورس در شیراز

شعب آموزش بورس

استان فارس و شهر شیراز را همه به شعرا و ادبای آن می شناسند ولی شاید ندانید این استان به واسطه فرهنگ سازی درست و علاقه مندی مردم این استان به فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی یکی از فعال ترین استان های کشور در حوزه بورس و بازار سرمایه است. اگر شما اهل این استان هستید و قصد ورود به بورس را دارید، قطعاً نیازمند آموزش های بورسی عمومی و تخصصی هستید تا با بالا بردن دانش بورسی خود بتوانید معاملات مؤثر و مثبتی را رقم بزنید اما شاید از شعبه شیراز کارگزاری آگاه اطلاعات زیادی نداشته باشید که در ادامه به خدمات ارائه شده توسط همکارانمان در این شعبه خواهیم پرداخت. شعبه شیراز کارگزاری آگاه علاوه بر خدمات

دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، دریافت سفارش ها معاملات اینترنتی، مشاوره در خصوص سرمایه گذاری آموزش های موردنیاز علاقه مندان به بورس را نیز ارائه می دهد که لیست چند دوره به عنوان نمونه در ذیل آورده شده است:

1- مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در شیراز )رایگان

2- تابلو خوانی در شیراز 

3- مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در شیراز 

4- تحلیل بنیادی در شیراز )همراه با ارائه مدرک(

5- تحلیل تکنیکال مقدماتی در شیراز )همراه با ارائه مدرک)

6- تحلیل تکنیکال پیشرفته در شیراز )همراه با ارائه مدرک)

7- مبانی سرمایه گذاری در آتی سکه در شیراز

درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه آموزش بورس در استان فارس را دارید می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل نموده و یا به آدرس های شعبه کارگزاری در شیراز مراجعه فرمانید:

شعبه 1:

شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار شهید چمران، کوچه4 ، ساختمان بهار، طبقه اول، واحد2

07136266327- 07136286201 - 07136266327 - 07136290076

شعبه 2 :

شیراز، معالی آباد، نبش کوچه 31 ، ساختمان اوتانا 2 ، طبقه سوم، واحد 304

071363613640- 07136361365 - 07136290076

همکاران ما در این شعبه آمادگی ارائه خدمات به شما بزرگواران را دارند.

آموزش بورس در کرمانشاه

شعب آموزش بورس

استان کرمانشاه که بزرگ ترین استان کردنشین کشور است، دارای پتانسیل های اقتصادی بالایی بوده و این استان به فراخور دارا بودن کارخانه هایی همچون کارخانه های قند، پالایشگاه کرمانشاه، پالایشگاه نفت آناهیتا، مجتمع پتروشیمی کرمانشاه، کارخانه سیمان غرب، کارخانه سیمان سامان، کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه )تنها کارخانه اسیدسیتریک خاورمیانه( یکی از استان های صنعتی کشور به شما می رود که شاید بتوان گفت یکی از دلایل تمایل مردم این استان به بورس و بازار سرمایه صنعتی بودن استان که به همین دلیل آموزش بورس در کرمانشاه را بیش ازپیش پررنگ می کند. ازاین رو کارگزاری آگاه نیز برای پوشش این خلأ آموزشی در استان کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، اقدام به ارائه آموزش های بورسی در قالب دوره های زیر نموده است:

1 - دوره آموزشی آشنایی با بازار سرمایه در کرمانشاه)رایگان)

2 - دوره آموزشی آشنایی با بازار آتی سکه در کرمانشاه

3 - دوره آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی در کرمانشاه

4 - دوره آموزشی تحلیل تکنیکال پیشرفته در کرمانشاه

5 - دوره آموزشی تابلو خوانی در کرمانشاه

6 - آموزشی فیلتر نویسی در کرمانشاه 

درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش بورس در استان کرمانشاه را دارید می توانید با شماره های 0833804358 - 08338104357 - 08338104359 تماس بگیرید.

حاصل نموده و یا به آدرس کرمانشاه، خیابان 22 بهمن، نوبهار کوی 114 ، ساختمان برج شهر، طبقه هفت، واحد دو مراجعه نمایید، همکاران ما در این شعبه پذیرای حضور گرم شما هستند.

منتظر معرفی دوره های آموزش بورس در سایر شعب کارگزاری آگاه باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
به مناسبت آغاز سال جدید صورت می‌گیرد؛

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

به‌منظور تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشترکان صورت می‌گیرد؛

هدیه ویژه برای تمام همراه اولی‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد معرف باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه و دریافت 10000 تومان هدیه ثبت نام
https://codemoaref.ir/ads/کد-معرف-باشگاه-کارگزاری-آگاه-as2007/
https://codemoaref.ir/ads/هدیه-نقدی-و-کد-معرف-بآشگاه-آگاه/
علی گردنده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
سلام درعرضه اولیه شگویا در کار گزاری آگاه تغلب شده ۱۷۰۰ ملیون نزد کارگزای سهام به من ۳۰۰ تا داده به همه کار گزاریها به سهام داران ۱۳۸۰ ولی آگاه بمن ۳۰۰ چه کنم