بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

واردات 95 درصدی نهاده‌ها به داخل کشور/ کشت فراسرزمینی با حمایت دولت

مدیرعامل شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان گفت: در حال حاضر نهاده ها 70 درصد قیمت تمام شده تولید جوجه یک روزه را به خود اختصای داده اند و 95 درصد آن ها نیز وارد کشور می شوند .
کد خبر : ۱۸۹۷۸۲

رحمان محمدی مدیرعامل شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز گفت: اجرای سیاست‌های ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم تصدی‌گری، حرکت به سمت خصوصی‌سازی و شفاف سازی یکی از اهداف ورود این شرکت به بازارسرمایه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست 10درصد از سهام این شرکت در بازار عرضه شده نیز ادامه داد: امیدواریم براساس رفتار بازار تعداد بیشتری از سهام شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان در بورس عرضه شود.

محمدی ادامه داد: نهادها 70 درصد قیمت تمام شده تولید جوجه یک روزه را به خود اختصاص می‌دهند و 95 درصد این محصولات نیز وارد کشور می شوند.

وی با اشاره به اینکه در بازار جهانی و فضای کسب و کار باید فعالیت ها دارای مزیت استراتژیک باشند، افزود: تولید هر محصول باید توجیه اقتصادی باشد بنابراین به دلیل اینکه شرایط اقلیمی و کمبود آب در کشور موجبات افزایش قیمت تمام شده این محصول نسبت به بازارهای جهانی را فراهم می کند باید واردات این محصول برای کوتاه مدت انجام شود.

مدیرعامل شرکت تولید گوشت و مرغ ماهان ادامه داد: تاکنون سازمان اقتصادی کوثر سیاست هایی را مبنی بر تامین نهاده ها از طریق کشت فراسرزمینی با حمایت دولت در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر