بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
امروز چهارشنبه هفتم فروردین ماه یک میلیارد و ۹۷۶ میلیون سهم و اوراق مالی در ۱۹۸هزار و ۲۲۴ نوبت داد و ستد، ارزش کل معاملات نقدی بورس تهران به بیش از ۵۴۳ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۱۸۹۸۳۴

به گزارش بورس نیوز، امروز چهارشنبه هفتم فروردین ماه یک میلیارد و ۹۷۶ میلیون سهم و اوراق مالی در ۱۹۸هزار و ۲۲۴ نوبت داد و ستد، ارزش کل معاملات نقدی بورس تهران به بیش از ۵۴۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات آخرین روز اولین هفته کاری سال ۹۸ بورس تهران نمادهای «فارس»، «فولاد» و «تاپیکو» به ترتیب با ۳۴۲، ۲۰۴ و ۱۰۲ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای «بفجر»، «حکشتی» و «رمپنا» به ترتیب با ۲۸، ۲۰ و ۱۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی در محاسبه شاخص را به نام خود ثبت کردند. همچنین «وبملت»، «خساپا» و خودرو پربیننده‌ترین نمادها بودند.

امروز نمادهای معاملاتی شرکت نیروکلر «شکلر۱»، شرکت ‌پگاه‌آذربایجان‌غربی‌ «غشاذر۱»، شرکت مجتمع کشت صنعت چین‌چین «غچین» و شرکت لنت‌ ترمزایران‌ «خلنت۱» متوقف شدند.

امروز همچنین صنایع خودرویی، شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب برترین گروهای بازار بودند، این درحالی است که همچنان انتظار برای انتشار گزارش‌ عملکرد آخرین ماه سال ۹۷ شرکت‌های بزرگ کالایی وجود دارد.

از طرفی انتظار می‌رود حرکت در مدار مثبت بسیاری از شرکت‌ها همچنان ادامه‌دار باشد. همین چشم‌انداز موجب سبزپوشی بازار در اولین هفته کاری بازار سرمایه در سال ۹۸ شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در عملکرد یک ماهه منتهی به خرداد سال جاری صورت گرفت؛

ارزش بازار بیش از از ۷هزار میلیارد ریالی «حکشتی»

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «غچین1»

ارسال نظر