بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
ورود Uber به بورس‌جهانی در آینده‌ای نزدیک؛

سهامداران با «تاکسی‌های اینترنتی» به عرضه‌اولیه می‌رسند!

شرکت "lyft" قصد داردتا نخستین شرکت تاکسی اینترنتی باشد که راه ورود به بورس جهانی را در پیش می‌گیرد، آیا چنین رویدادی باعث خواهد شد تا نمونه‌های داخلی نیز مسیر ساختمان حافظ را به‌عنوان مقصد سفیرهای خود انتخاب کنند.
کد خبر : ۱۸۹۹۲۱

سهامداران با «تاکسی های اینترنتی» به عرضه اولیه می رسند!

به گزارش بورس نیوز، شرکت Lyftفعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز و تاکنون صرف در بازار آمریکا فعالیت می کند و از جنبه عملکرد مالی نیز زیانده محسوب می شود اما قصد دارد بعنوان اولين شركت فعال در این زمینه سهام خود را در بازار عرضۀ اولیه کند.

در حال حاضر قیمت سهام Lyft برای عرضه در بازار توسط شرکت های تأمین سرمایه اعلام نشده اما نحوه عرضه اولیه سهام براساس قیمت گذاری است.

لازم به ذکر است، صورت های مالی حاکی از مبلغ کل صورت حساب 8000 میلیون دلاری، درآمد فروش حدود ۲۰۰۰ میلیون دلاری و زیان خالص حدود ۹۰۰ میلیون دلاری این شرکت است.

براساس این گزارش، سهام شرکت Uber نیز در سال جاری در بازار عرضۀ اولیه می‌شود بنابراین شاید در صورت اتخاذ استراتژی شركت‌هاي اسنپ و تپسي مبنی بر ورود به بازار سرمایه از طریق عرضهٔ اولیه در سال‌های آینده، شاهد معاملهٔ سهام این شرکت‌ها در بورس کشور باشیم که در این زمینه چندی پیش ژوبین علاقبند نایب رییس هیات مدیره اسنپ نیز در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز ضمن اشاره به فواید ورود این شرکت به بازار سرمایه گفت ورود به بازار سرمایه به عنوان یکی از گزینه‌های اسنپ محسوب می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر