بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
طبق ارزیابی های هفتگی انجام شد؛

کاهش قیمت اسلب وارداتی

قیمت اسلب وارداتی در آسیای جنوب شرقی و شرق آسیا طی هفته گذشته به دلیل با تقاضای منطقه کاهش یافته است.
کد خبر : ۱۹۰۲۱۱

کاهش قیمت اسلب وارداتی

به گزارش بورس نیوز، قیمت اسلب وارداتی در آسیای جنوب شرقی و شرق آسیا طی هفته گذشته به دلیل با تقاضای منطقه کاهش یافته است.

طبق ارزيابي‌های هفتگی، قيمت اسلب وارداتی آسیای جنوب شرقی و شرق آسيا در روز دوشنبه 8 آوريل 490 تا 495 دلار در هر تن اعلام شد که در مقایسه با هفته گذشته با قیمت 490 تا 500 دلار در هر تن 5 دلار کاهش یافته است.

یکی از تولیدکنندگان جنوب شرقی آسیا محصول نیمه‌نهایی خود را به خریداران این منطقه با قیمت 490-520 دلار در هر تن پیشنهاد کرد اما خریداران در بازار گفتند که به دلیل انتخابات آینده اندونزی در 17 آوریل کمبود خرید وجود دارد.

همچنین با توجه به ناکافی بودن محصولات ساختمانی جدید، انتظار می‌رود که بعد از انتخابات، اگر دولت انتخابی جدید، خط‌مشی‌های دوستانه معرفی کند، علاقه مشتریان به خرید اسلب بیشتر شود.

در شرق آسیا، منابع بازار اعلام کردند که خریداران تمایل خود را به معامله با قیمت 470-475 دلار در هر تن سی‌اف‌آر نشان دادند اما فروشندگان حاضر به فروش با این قیمت‌ها نیستند.

یکی از معامله‌گران تایوانی گفت که خریداران به دلیل وضعیت نه چندان مطلوب بازار ورق گرم، برای خرید اسلب تمایلی از خود نشان نمی‌دهند.

آخرین پیشنهادات صادراتی برای ورق گرم تایوان با قیمتی در حدود 530-560 دلار در هر تن فوب شنیده می‌شد، در حالی که قیمت‌های یک هفته پیش معادل 535-555 دلار در هر تن فوب بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر