بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

ایمن‌سازی مسیر خط لوله اتیلن غرب

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در حال حاضر هماهنگی لازم برای تأمین لوله‌های مورد نیاز از سوی مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شده و هلدینگ باختر نیز ایمن‌سازی مسیر را آغاز کرده است.
کد خبر : ۱۹۰۲۷۹

ایمن‌سازی مسیر خط لوله اتیلن غرب

به گزارش بورس نیوز، قدرت‌اله فرج‌پور درباره وضع بخش‌های آسیب‌دیده خط لوله اتیلن غرب بر اثر سیلاب اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن جریان اتیلن در مسیر این خط لوله برقرار شود و به این منظور، مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و نیز هلدینگ باختر در نشستی مشترک راهکارهای مختلف را برای بازسازی و ترمیم خط لوله اتیلن غرب بررسی کردند.

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی لازم برای تأمین لوله‌های مورد نیاز از سوی مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شده و هلدینگ باختر نیز ایمن‌سازی مسیر را آغاز کرده است. بی‌شک همه امکانات را برای برقراری هرچه سریع‌تر جریان اتیلن و نیز تولیدی شدن دوباره مجتمع‌های پتروشیمی به‌کار خواهیم گرفت.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: همسو با همکاری‌ها بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابعه، همکاران ما در شرکت مهندسی و توسعه گاز که به‌طور تخصصی فعالیت‌های اجرایی خط لوله را در ابعاد مختلف مدیریت می‌کنند، به منطقه اعزام شده‌اند تا ضمن بازدید از مسیر خط، مسائل و مشکلات را بررسی و راهکارهای مناسب در دو حالت موقت و دائم را ارائه کنند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راه حل دائمی ممکن است زمان‌بر باشد، طبق تصمیم‌هایی که گرفته شده، در ابتدا با اتخاذ تدابیر لازم، راهکارهای موقت اجرایی خواهد شد و سرانجام راهکارهای دائمی را اجرایی خواهیم کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر برنامه ریزی و توسعه پتروشیمی کارون مطرح کرد:

اقدامات موثر پتروشیمی کارون در چابک سازی سازمان

در استان ایلام انجام شد؛

آبگرفتگی 25شهرک صنعتی در ایلام

ارسال نظر