بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت:

خدمات متنوع بانکی با استفاده از «همراه شهر»

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: با استفاده از «همراه شهر» خدمات متنوع بانکی را می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و در هر ساعت از شبانه‌روز در دسترس داشت. هم اکنون این نرم افزار محبوبیت بالایی میان کاربران دارد.
کد خبر : ۱۹۰۳۰۰

خدمات متنوع بانکی با استفاده از «همراه شهر»

به گزارش بورس نیوز، میثم نمازی با بیان اینکه خدمات به‌روز و منحصر به فرد نرم‌افزار«همراه شهر» موجب محبوبیت آن در شبکه بانکی کشور شده است، اظهار کرد: تعیین هویت از طریق اثر انگشت یکی از دقیق‌ترین روش‌های شناسایی افراد است، از این رو بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، این قابلیت را برای ورود به سامانه همراه شهر، طراحی و اجرایی کرد.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی همواره در صدر اهداف بانک شهر قرار دارد. دسترسی به «همراه شهر» از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم‌افزارهای کافه‌بازار و Google Play قابل دسترسی است.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر بیان کرد: با استفاده از «همراه شهر» خدمات متنوع بانکی را می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و در هر ساعت از شبانه‌روز در دسترس داشت. هم اکنون این نرم افزار محبوبیت بالایی میان کاربران دارد.

وی ادامه داد: باید اعلام کنم در روزهایی که بسیاری از نرم‌افزارهای داخلی به واسطه محدودیتی که شرکت اپل ایجاد کرده بود با مشکل خدمات‌دهی به شهروندان روبه‌رو بودند با تلاش کارکنان بانک شهر نرم‌افزار «همراه شهر» به خوبی به مشتریان خدمات‌رسانی کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در 45 روز اول سال جاری اتفاق افتاد؛

کاهش 4درصد قیمت تمام شده پول

مشاور اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر مطرح کرد:

رضایت اهالی کتاب و کتابخوانی از خدمات بانک شهر

در آخرین دوشنبه هر ماه؛

همراه اول به مشترکانش هدیه می دهد

ارسال نظر