بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

دیده شدن نیاز‌های آموزشی در نمایشگاه فاینکس/ بورس یک بازار علمی و دانش‌بنیان

افرادی که می‌خواهند در بورس حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند باید با آموزش وارد بازار سرمایه شوند.
کد خبر : ۱۹۰۵۴۱

یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز گفت: انتظاری که از بازار سرمایه می‌رود این است که ما برای بنگاه‌ها و صنایع در اقتصاد کشور تامین مالی کنیم. این اتفاق نمی افتد مگر با حضور مردم و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه.

وی ادامه داد: خیلی‌ها می‌گویند که بورس قابل پیش‌بینی‌ نیست و ممکن است از حضور در بورس ضرر کنند. من این را خدمت مردم و افرادی که می‌خواهند اطلاعاتی درباره بازار سرمایه و بورس داشته باشند عرض کنم که بورس یک بازار علمی و دانش بنیان است. حضور دربورس نیازمند آموزش است. حتما افرادی که می‌خواهند در بورس حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند باید با آموزش وارد بازار سرمایه شوند.

فلاح تاکید کرد: از طرفی ما به افرادی که تجربه کافی برای حضور در بازارهای مالی را ندارند پیشنهاد می‌کنیم به شکل غیرمستقیم در بازار سرمایه حضور پیدا کنند. نیازی نیست افرادی که تجربه کافی و دانش کافی ندارند حتما خریدوفروش سهام را تجربه کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: به افراد بی تجربه پیشنهاد می کنیم که با حضور در بازار سرمایه از ابزارهای نوین مالی و روش‌های جدید سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند مثلا واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بخرند یا در اوراق اسلامی که در بازار سرمایه منتشر می‌شود مثل اوراق مرابحه، اوراق منفعت و اوراق سلف موازی سرمایه‌گذاری کنند و یک سود معقول و مطمئن و حتی بیشتر از سود بانکی را دریافت کنند.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که سرمایه گذاران در اوراق اصل پولشان همیشه تضمین شده است گفت: افرادی که ریسک پذیر هستند و به دنبال سرمایه گذاری و بازدهی بیشتر هستند می‌توانند از طریق آموزش وارد شوند و به شکل مستقیم خریدوفروش سهام را انجام داده و بالطبع ریسک آن را بپذیرند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پایان افزود: تمام نیاز های آموزشی در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید مستقیما با نهادهای مالی ارتباط گرفته و وصل شوید و این آموزه‌ها را دریافت کنید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس باحضور در غرفه بورس نیوز مطرح کرد:

آشنایی مردم با روش های نوین سرمایه گذاری دستاورد نمایشگاه بورس

رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران:

صندوق های سرمایه گذاری را دریابید

مدیرعامل بیمه کارآفرین کرد:

واگذاری اموال مازاد «وآفری»

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی‌و‌خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد مالی خاورمیانه در تهران / حضور 320 شرکت قطعی شد

ارسال نظر