بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم روند صعودی بازار/ اقبال بالای معدنی‌ها و صنایع صادرات‌محور

صنایع صادرات محور که درآمدهای ارزی دارند، مثل بعضی شرکت های معدنی، گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری خواهند بود.
کد خبر : ۱۹۰۵۸۹
به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس اکثر روزهای سال ۹۸ سبز بوده و با پرش ۲۵ هزار و ۶۸۲ واحدی در فروردین ماه، بهاری دلچسب برای سهامداران رقم زده است.
اگرچه سهم گروه های سیمان، ماشین آلات و تجهیزات، و عمده فروشی در سال جاری بالاترین بازدهی را برای سهامداران خود به ارمغان آوردند و گروه ساختمانی هم سقف های جدیدی ثبت کرد؛ ولی هنوز بسیاری از نمادهای بزرگ بازار با سقف های سال ۹۷ فاصله دارند. 
این در حالی است که نرخ ارز تقریبا تثبیت شده و کارشناسان اقتصاد جهانی هم معتقدند حداقل تا ۲ سال خبری از رکود در بازارهای جهانی نیست. 

مصطفی امید قائمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف در گفتگو با بورس نیوز در پیش بینی وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: با توجه به اطلاعات مربوط به عملکرد ۱۲ ماهه شرکت ها و برنامه های سال جاری، به نظر می رسد مجامع خوبی برگزار خواهد شد که اخبار مثبت و خوشایندی از دل آنها بیرون خواهد آمد.

وی افزود: با در نظر گرفتن این اطلاعات و کلیه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و محدودیت های ناشی از تحریم، به نظر می رسد روند مثبت شاخص تداوم خواهد داشت.

این فعال بازار سرمایه در معرفی گزینه های برتر برای سرمایه گذاری گفت: صنایع صادرات محور که درآمدهای ارزی دارند، مثل بعضی شرکت های معدنی، گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری خواهند بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر