بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کارشناس زنجیره تامین فولاد مبارکه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح‌کرد:

توانمندی شرکت‌های بزرگ در گرو تقویت زنجیره تامین

در حال حاضر رقابت بین شرکت های بزرگ در گرو رقابت بین زنجیره تامین این شرکت ها بوده یعنی در راستای توانمند شدن شرکت ها باید زنجیره تامین آن ها به درستی تکمیل شود.
کد خبر : ۱۹۰۶۸۷

توانمندی شرکت های بزرگ در گرو تقویت زنجیره تامین


محمد یزدانیان کارشناس زنجیره تامین شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با بورس نیوز با بیان اینکه در حال حاضر رقابت بین شرکت های بزرگ در گرو رقابت بین زنجیره تامین این شرکت ها است، تصریح کرد: یعنی در راستای توانمند شدن شرکت ها باید زنجیره تامین آن ها به درستی تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تقویت و رتبه بندی تامین کنندگان موجب ارتقای سطح شرکت می شود، افزود: مطمئنا ارتقا گریدهای مختلف تامین کنندگان در زنجیره تامین صنعت فولاد موجب برخورداری فولادمبارکه از توانمندی های ویژه می شود.

یزدانیان با اشاره به اینکه در حال حاضر عدم بر خورداری تامین کنندگان از نشان تجاری خاص، عمده مشکل زنجیره تامین شرکت های فولادی محسوب می شود، تصریح کرد: یعنی تامین کنندگان شرکت های توسعه یافته دارای نشان تجاری یا برند هستند و می توانند محصولات خودرا صادر کنند و شناخته شده نیز هستند اما شرکت های ایرانی به دلیل اینکه نمی توانند تضمین خرید و محصول محوری را در نظر بگیرند تولید محصول محور برای تامین کنندگان صرفه اقتصادی ندارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ دلاری که کوره این فولادی را گرم کرد؛

رشد قابل ملاحظه نرخ فروش این فولادساز تنها در عرض یک ماه

نرخ دلاری که کوره این فولادی را گرم کرد؛

رشد قابل ملاحظه نرخ فروش این فولادساز تنها در عرض یک ماه

ارسال نظر