بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک صادرات تاکید کرد:

سوپرمارکت مالی نیاز بورس/ فرهنگ‌سازی در بازارسرمایه باید مستمر باشد

نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک صادرات گفت: آموزش باید یک جنبه استمرار داشته باشد و بشر هم باید دائما در حال یادگیری باشد. این آموزش ها کمک می کند که هم فرهنگسازی خوبی صورت بگیرد و هم اینکه نقطه شروع فعالیت هر فعال بازار سرمایه این است که باید با اصول و مباحث بازار سرمایه آشنا باشد.
کد خبر : ۱۹۰۶۹۵

سوپرمارکت مالی نیاز بورس/ فرهنگ‌سازی در بازارسرمایه باید مستمر باشد

رضا عبدل نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک صادرات در گفت و گو با بورس نیوز، درباره دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: خدا را شکر از نمایشگاه استقبال خوبی شده بود. از ورودی نمایشگاه این موضوع از ترافیک مشخص بود. هم دوره های آموزشی که شرکت ها و کارگزاری ها برگزار کردند اهالی بازار سرمایه و مردم استقبال کردند. مخصوصا تحلیلگرها که در غرفه های مختلف دارند دیدگاه های خودشان را عرضه می کنند و در بحث آموزش کمک می کنند فضای مثبت خوبی دیدم. خیلی جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی افزود: خدا را شکر مردم هم با بازار سرمایه به عنوان یک بازار در کنار بازارهای دیگر بهتر از گذشته آشنا شدند. سال های گذشته این قدر از بازار سرمایه استقبال نمی شد اما امسال خوب بود.

عبدل نایب درباره رضایت از حضور در این نمایشگاه گفت: قطعا محصول جدید کارگزاری بانک صادرات به اسم سوپرمارکت مالی که رونمایی کرد و مدیرعامل این کارگزاری هم اشاره کرده بودند، بله رضایت خوبی داشتیم و خوب توانستیم کارگزاری را اطلاع رسانی کنیم. همانطور که می دانید کارگزاری بانک صادرات یک کارگزاری قدیمی است. شهرت و اشتهار دارد. این باعث خرسندی است که بتوانیم در نمایشگاه حضور داشته باشیم که هم محصولات را ارائه دهیم و هم مردم را با فعالیت کارگزاری آشنا کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک صادرات درباره آموزش اصول و مباحث بازار سرمایه بیان کرد: آموزش باید یک جنبه استمرار داشته باشد و بشر هم باید دائما در حال یادگیری باشد. این آموزش ها کمک می کند که هم فرهنگسازی خوبی صورت بگیرد و هم اینکه نقطه شروع فعالیت هر فعال بازار سرمایه این است که باید با اصول و مباحث بازار سرمایه آشنا باشد و قاعدتا باید آموزش اتفاق بیفتد. این آموزش هم باید مستمر باشد. چون در بازار سرمایه اتفاقات حدیدی می افتد و دائما در حال تغییر و تحول است. بازار سرمایه در مقایسه با 10 سال پیش خیلی متفاوت شده است.

مصاحبه از محمد علی رفیعی
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از 140هزار دانش آموز این کارت را دریافت کردند

کارت «سپهر دانش» بانک صادرات برای دانش آموزان

از سوی مدیرعامل بانک صادرات اتفاق افتاد؛

انتصاب معاون مالی جدید بانک صادرات

عضو هیات مدیره کارگزاری اقتصاد بیدار خبر داد:

تاسیس مدرسه عالی بورس در سال جاری

ارسال نظر