بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
در حالی شرکت لاستیک بارز در عملکرد فروردین خود موفق به ثبت فروش 582 میلیارد ریالی شده که این شرکت در اسفند ماه سال 1397، 1.291میلیارد ریال محقق شده بود.
کد خبر : ۱۹۰۷۱۶

تمام تولیدات فروخته نشد، عملکرد پکرمان در فروردین ماه 1398

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم تولید 6.256 تنی انواع محصولات شرکت لاستیک بارز در فروردین ماه سال 1398، تنها در حدود از 3.133 تن از انواع لاستیک‌های بایاس، رادیال، نوار و تیوپ تولیدی در این ماه به فروش رسیده که البته این موضوع با شرایط همیشگی فروردین ماه‌ها، دور از انتظار نبود.

در حالی شرکت لاستیک بارز در عملکرد فروردین خود موفق به ثبت فروش 582 میلیارد ریالی شده که این شرکت در اسفند ماه سال 1397، 1.291 میلیارد ریال محقق شده بود.

تمام تولیدات فروخته نشد، عملکرد پکرمان در فروردین ماه 1398

آنچه این روزها در بازار لاستیک کشور می‌توان به آن اشاره داشت، کاهش شدید تولیدات خودرو در شرکت‌های تولیدکننده بزرگ ایران خودرو و سایپا است البته این موضوع با افزایش نرخ ارز و گران شدن لاستیک های وارداتی، کمرنگ‌تر شده است.

لازم به ذکر است، برخی از مواد اولیه این شرکت از جمله دوده، لاستیک مصنوعی و لاستیک طبیعی وارداتی افزایش بسیار زیادی داشته‌اند، با این وجود به نظر می‌رسد، رشد میزان تولید و فروش این شرکت و افزایش نرخ محصولات این شرکت تا حدودی می تواند افزایش چشمگیر مواد اولیه مصرفی این شرکت را پوشش دهد.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر