بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
در حالی که قند شیرین خراسان سال مالی 1397 را با ثبت افزایش سرمایه‌ای جالب توجه (تغییر سرمایه شرکت از 50 میلیارد ریال به 965 میلیارد ریال) و افزایش چشمگیر سودآوری در 6ماهه نخست سال مالی 1398 پشت سر گذاشت، با تحقق تنها 3.494 میلیون ریالی درآمد، فروردین ماه سال 1398 را آرام شروع کرد.
کد خبر : ۱۹۰۷۳۲

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که قند شیرین خراسان سال مالی 1397 را با ثبت افزایش سرمایه‌ای جالب توجه (تغییر سرمایه شرکت از 50 میلیارد ریال به 965 میلیارد ریال) و افزایش چشمگیر سودآوری در 6ماهه نخست سال مالی 1398 پشت سر گذاشت، با تحقق تنها 3.494 میلیون ریالی درآمد، فروردین ماه سال 1398 را آرام شروع کرد.

فروردینی آرام برای «قشرین»

همچنین کاهش میزان فروش شرکت در فروردین ماه ناشی از عدم تولید و فروش شکر به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت در این ماه است که با توجه به زمان تولید و فروش این محصول در سال این اتفاق چندان دور از انتظار هم نبود.

فروردینی آرام برای «قشرین»

گفتنی است، عملکرد 6 ماهه نخست سال مالی 1398 شرکت با توجه به افت چشمگیر فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از گزارش های ناامیدکننده منتشر شده این شرکت در ماه‌های اخیر بوده و چه بسا در صورتی که سود غیرعملیاتی ناشی از فروش سرمایه‌گذاری‌های در حدود 196 میلیارد ریالی این شرکت در این مدت نبود، شاهد شناسایی زیان خالص 23 میلیارد ریالی در این مدت بودیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل قشرین به ابهامات پاسخ داد؛

گفتگوی ویژه بورس نیوز با علی مهرپور

مدیرعامل قشرین به ابهامات پاسخ داد؛

گفتگوی ویژه بورس نیوز با علی مهرپور

ارسال نظر