بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
این شرکت که در ماه انتهایی سال 1397، به لطف رشد نرخ‌های چشمگیر انواع محصولات خود فروشی بیش از 2.750 میلیارد ریالی را به ثبت رسانده بود، در عملکرد فروردین خود شاهد کاهش نرخ‌های فروش محصولات خود بود.
کد خبر : ۱۹۰۷۴۸

کاهش محسوس نرخ های فروش این روغن‌ساز در فروردین ماه:

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت نفت ایرانول که در ماه انتهایی سال 1397 ،به لطف رشد نرخ‌های چشمگیر انواع محصولات خود، فروشی بیش از 2.750 میلیارد ریالی را به ثبت رسانده بود، در عملکرد فروردین خود شاهد کاهش نرخ‌های فروش محصولاتش بود.

این شرکت در اسفند ماه سال مالی 1397، در حالی موفق به فروش حدود 55.000 تن انواع روانکار شده بود که این مقدار در فروردین ماه سال جاری در حدود 32.000 تن بوده است.

کاهش محسوس نرخ های فروش این روغن‌ساز در فروردین ماه

محصولات اصلی شرکت پارافین وکس، ضد یخ و انواع روانکار بوده که شرکت در سال جاری شاهد کاهش قیمت معنادار این محصولات در مقایسه با ماه‌های انتهایی سال قبل اشد و مجموع فروش شرکت در دوره یک ماهه فروردین در حدود 1.198 میلیارد ریال بوده است .

همانگونه که در جدول فوق مشاهده می‌شود، میانگین قیمت‌های فروش انواع روانکارها به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت در فروردین ماه سال 1398 در مقایسه با اسفند ماه سال 1397 از افت محسوسی برخوردار بوده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روز اول نمایشگاه بین اللملی نفت ایران کلید خورد؛

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی نفت ایران

رکورد بی‌نظیر در فروش مقداری و ریالی انواع روغن موتور

فروش ایرانول از مرز 20 هزار میلیارد ریال گذشت

ارسال نظر