بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
با همکاری بانک صادرات صورت می گیرد؛

ارائه تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات به مشاغل خانگی

بانک صادرات در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سال گذشته، تعداد ٢٣ هزار و ٨٤٨ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارزش بیش از سه هزار و ٣١٠ میلیارد ریال پرداخت کرد.
کد خبر : ۱۹۰۸۴۴

به گزارش بورس نیوز، بانک صادرات در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سال گذشته، تعداد ٢٣ هزار و ٨٤٨ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارزش بیش از سه هزار و ٣١٠ میلیارد ریال پرداخت کرد.

همچنین این بانک در سال ٩٧، تعداد ٩ هزار و ٧ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از یک هزار و ٥٧٦ میلیارد ریال، چهار هزار و ٤٦٨ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش بالغ بر ٦٩٢ میلیارد ریال و ١٠ هزار و ٣٧٣ فقره تسهیلات مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش بیش از یک هزار و ٤٢ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، بانک صادرات ایران علاوه بر ارائه خدمات مالی و بانکی، به منظور ایفای وظیفه اجتماعی خود در رفع موانع موجود بر سر راه اشتغال جوانان، همواره نقشی مؤثر در راستای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی داشته است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر