بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام ارائه کرده است.
کد خبر : ۱۹۰۹۱۵

پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی «همراه»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش که به تایید حسابرس شرکت نیز رسیده است، سرمایه ثبت شده شرکت در صورت صدور مجوز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت، سرمایه شرکت با 9.600 میلیارد ریال افزایش به 19.200 میلیارد ریال خواهد رسید.

پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی «همراه»

با توجه به سرمایه‌گذاری‌های سنگین صورت‌گرفته در دارایی‌های ثابت به منظور تداوم ارائه خدمات شرکت در زمان گذشته و همچنین ادامه این روند در آینده، شرکت به منظور تامین بخشی از مخارج مربوط به خرید دارایی‌های ثابت، پیشنهاد افزایش سرمایه فوق را ارائه کرده است.

بر این اساس، از مبلغ 9.600 میلیارد ریال افزایش سرمایه پیشنهادی، مبلغ 7.000 میلیارد ریال از محل سود انباشته و مبلغ 2.600 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فرمان رو به جلو «ارتباطات سیار ایران»؛

«همراه» از روی شاخص عبور می‌کند

از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران انجام شد؛

هدیه رمضانی همراه اول به مشترکان

مدیر اداره سهام همراه اول در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهارکرد:

رشد 22درصدی درآمدها در کنار سود خالص 20درصدی شرکت

ارسال نظر