بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
مدیر بازاریابی شرکت بیمه تجارت‌نو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد‏:

افزایش 3 برابری پرتفوی در سال 98 / گسترش شبکه فروش در دستور کار قرار دارد

برای سال 98 برنامه‌های ویژه‌ای در شبکه فروش و بخش سهامداری داریم که فرصت خوبی را برای رشد سهم بازار ایجاد ‏می‌کند.‏
کد خبر : ۱۹۰۹۹۲

افزایش 3 برابری پرتفوی در سال 98 / گسترش شبکه فروش در دستور کار قرار دارد

پدرام آبدار زاده مدیر بازاریابی مشتریان خاص شرکت بیمه تجارت نو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: بیمه تجارت‌نو به‌عنوان سی‌امین شرکت صنعت بیمه از سال 95 شروع به کارکرد و خوشبختانه در این سه سال رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد:  پرتفوی جذب‌شده ما به بیش از سه برابر در سال 98 افزایش پیداکرده و انشا الله  با رشد دو برابری سهم بازار مواجه خواهیم بود.

آبدار زاده تأکید کرد: ازنظر توسعه شبکه فروش در سال 98 در سطح کشور تمام شعبمان را فعال خواهند بود و شبکه‌های فروش در حال خدمت‌رسانی به مردم و نماینده‌های ما به‌صورت ویژه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تجارت نو ظرفیت خوبی ازنظر اقتصادی داشته و دارای سهامداران قدرتمندی است ازاین‌رو فرصت مناسبی برای افرادی که تمایل به همکاری در صنعت بیمه دارند در این برند بیمه‌ایی فراهم است.

مدیر بازاریابی مشتریان خاص تجارت نو خاطرنشان کرد: در وقوع سیل که پایان سال 97 اتفاق افتاد بیمه تجارت نو عملکرد مثبتی داشت و به‌عنوان اولین شرکت بیمه‌ای توانست ارزیابی خسارت واحدهای مسکونی که دچار حادثه شده بودند را انجام داده و تا به این لحظه بیش از 98 درصد واحدهای مسکونی که به شرکت بیمه تجارت نو  اعلام خسارت شده بودند با سرعت و دقت ارزیابی خسارت و میزان خسارت به آن‌ها پرداخت شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر