بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
مدیر حقوقی و امور مجامع رفاه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

چند خبر داغ از یک خرده فروش / «رفاه» مهیای حضور در بازارهای بالاتر

برنامه افزایش سرمایه در دست بررسی است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۱۰۷۱
چند خبر داغ از یک خرده فروش / «رفاه» مهیای حضور در بازارهای بالاتر می شود

به گزارش بورس نیوز ، نماد معاملاتی «فروشگاه های زنجیره ای رفاه» از اواخر بهمن ماه تاکنون متوقف مانده و با وجود برگزاری مجمع سالانه و انتشار گزارش آن، تاکنون بازگشایی نشده است. با توجه به رشد چشمگیر بازار سرمایه در این مدت، سهامداران بابت توقف طولانی مدت نماد و باز ماندن از رشد بازار، گلایه هایی مطرح کرده اند.

لازم به ذکر است «رفاه» که اتفاقا سابقه زیادی در نوسان های قیمتی عجیب و غریب دارد، در ۱۲ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۹۷ با پرش ۶۴ درصدی نسبت به سال ۹۶، سود خالص بیش از ۳۳ میلیارد تومانی محقق کرد و به ازای هر سهم ۶۰ تومان سود تقسیم کرد. روند صعودی سودآوری این شرکت همچنان ادامه دارد و گزارش ۳ ماهه منتهی به پایان دی ماه ۹۷ نیز با رشد ۷۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر از شناسایی سود ۱۵ میلیارد تومانی (به ازای هر سهم ۳۴.۴ تومان) می دهد.

آرش فرهادی مدیر حقوقی و امور مجامع فروشگاه های زنجیره ای رفاه در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص زمان بازگشایی نماد گفت: پیگیر بازگشایی نماد معاملاتی شرکت در بازار سهام هستیم. کارشناسان سازمان بورس ایراداتی به گزارش ها وارد کرده بودند که در حال برطرف کردن آن هستیم و ظرف یکی دو روز آینده گزارش اصلاحی ارسال خواهد شد. بنابراین، باید به زودی منتظر بازگشایی سهم از سوی سازمان بورس باشیم.

وی در رابطه با سایر برنامه های «رفاه» بیان کرد: برنامه افزایش سرمایه در دست بررسی است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. علاوه بر این، برنامه هایی جهت ورود به بازار بالاتر و همچنین، توسعه شبکه فروش اینترنتی در دستور کار است. البته این موارد نیازمند فراهم کردن زیرساخت های لازم و اصلاح ساختار مالی و فناوری شرکت است که در حال آماده‎سازی مقدمات امور هستیم. قطعا شفافیت بیشتر و بهبود عملکرد مجموعه مهمترین استراتژی مدیران «رفاه» بوده و برای تحقق این امر، تمامی تلاش‎مان را خواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر