بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
مدیرمالی «غشاذر» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

پیش‌بینی رشد حداقل ۵۰ درصدی سود خالص در سال ۹۸

در بودجه شرکت پیش بینی افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین افزایش قیمت محصولات در ۳ ماهه دوم سال شده است. با این تغییرات، احتمالا در سال ۹۸ حداقل ۵۰ درصد بیش از سال ۹۷ سود خالص شناسایی خواهد شد
کد خبر : ۱۹۱۱۶۴
به گزارش بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در ۱۲ ماهه ۹۷ با تحقق سود خالص ۵۵ میلیارد ریالی به استقبال سال جدید رفت. سود خالص این شرکت که افزایش سرمایه ۵۰ درصدی هم در سال ۹۷ به ثبت رسانده نسبت به سال ۹۶ رشد تقریبا ۶۰ درصدی داشته است. 
این شرکت در گزارش آمار تولید و فروش فروردین ماه با تحقق درآمد ۱۸۹ میلیارد ریالی و رشد ۶۹ درصدی درآمد فروش نسبت به فروردین ۹۷ نشان داد با قدرت سال جدید را آغاز کرده است.

حجت اله عظیمی مدیر مالی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص پیش بینی روند سودآوری شرکت در سال جاری گفت: سود خالص شرکت در سال ۹۷ رشد مطلوبی نسبت به سال ۹۶ داشت و به نظر می رسد روند صعودی سودآوری شرکت در سال ۹۸ نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در بودجه شرکت پیش بینی افزایش نرخ مواد اولیه و همچنین افزایش قیمت محصولات در ۳ ماهه دوم سال شده است. با این تغییرات، احتمالا در سال ۹۸ حداقل ۵۰ درصد بیش از سال ۹۷ سود خالص شناسایی خواهد شد. چنانچه نرخ مواد اولیه افزایش نیابد، نرخ فروش هم احتمالا تغییر نخواهد کرد؛ ولی حتی در صورت عدم تغییر نرخ ها و تداوم وضعیت فعلی، روند سودآوری شرکت صعودی خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر