بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر:‏

سال 98 و خبرهای خوب برای کوثری‌ها / اهداف سال 97 محقق شد

برای سال 98 هدف‌گذاری‌ها از سال‌ها پیش مشخص‌شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت مطمئناً خبرهای خوبی از بیمه کوثر در ‏سال جاری شنیده شود.‏
کد خبر : ۱۹۱۲۴۳

ابوالفضل آقادادی در گفت‌وگو با بورس نیوز، درباره نگاه خود به بازار سرمایه گفت: همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های بیمه‌ای عملاً دارند سه موضوع اصلی را دنبال می‌کنند. سرمایه‌گذاری، فاز بیمه‌گری و دیگری بیمه اتکایی.

وی افزود:  بيمه ريسك صنایع فعال در بورس را پوشش می‌دهد و از طرفي بيمه‌ها در بازار سرمايه اقدام به سرمایه‌گذاری و تأمین مالي نیز می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر ادامه داد: یکی از رشته‌های اصلی شرکت‌های بیمه در حوزه سرمایه‌گذاری، موضوع عمر و سرمایه‌گذاری است. شرکت‌های بیمه‌ای این پول‌ها را تضمین می‌کنند این مهم در کنار پوشش دادن ریسک‌های هر فرد است.

وی افزود: اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها بر طبق آیین‌نامه 60 بیمه مرکزی در حوزه بانک، بورس و ساختمان می‌تواند ورود کند. شرکت بیمه کوثر در همین حوزه اهداف خود در سال قبل را تحقق بخشیده و درزمینهٔ سرمایه‌گذاری در حد توان همراه با سایر همکاران صنعت و بورس عمل کرده است.

آقادادی در خصوص کمک بازار سرمایه به صنعت بیمه گفت: بازار سرمایه با تأمین سرمایه و جمع‌آوری نقدینگی‌های سرگردان در جامعه می‌تواند مؤثر باشد و این مهم به‌خوبی می‌تواند برای تأمین سرمایه صنعت بیمه نیز مورداستفاده قرار گیرد.

وی درباره برنامه شرکت بیمه کوثر برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در سال جاری گفت: خوشبختانه طبق هدف‌گذاری و برنامه‌های لازم که از سال قبل به‌صورت هدفمند انجام شد، توانستیم ای پی اس خوبی را محقق کنیم و برای سال جاری نیز خبرهای خوبی در پیش است.

 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تکرار رویه کاهش سود شرکت‌های بیمه در گزارش‌های حسابرسی شده

خسارت 20 درصدی «بیمه کوثر» از گزارش حسابرس

عضو هیأت مدیره شرکت ارزیابان خسارت ایرانیان پوشش:‏

ارزیابان خسارات آماده عام شدن / ارزیابی مستقل بیمه‌های بازرگانی

مدیر محاسبات فنی و توسعه محصول بیمه زندگی خاورمیانه:

خیز بیمه زندگی خاورمیانه برای سودآوری / بازنشستگی دیگر یک دغدغه نیست

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت بیمه کوثر:

ریسک بورس باید به زیرچتر بیمه منتقل شود

ارسال نظر