بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

رونمایی از دو محصول جدید بیمه خاورمیانه/ نباید در حوزه غیرتخصصی و شلوغ وارد شد

زمانی که بیمه‌های متعددی در بخش حوادث و حتی اموال حضوری گسترده دارند، چندان ضروری نیست که بیمه دیگری بخواهد ورود کند و بخواهد دنبال سهم‌خواهی از حوزه ناآشنایی باشد.
کد خبر : ۱۹۱۳۷۱
مهدی نوروزی مدیر عامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز با اشاره به ورود محصولات جدید به پرتفوی این بیمه، اظهارکرد: این شرکت بیمه درحوزه بازنشستگی، سرمایه‌گذاری و حتی مستمری خدمات جدیدی را با توجه به رده‌های سنی مختلف در نظر گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه این شرکت بیمه، تمرکز ویژه‌ای در بیمه‌زندگی دارد، ادامه داد: تخصص بیمه خاورمیانه بر زندگی افراد بیمه‌شونده خود بود تا اگر حادثه‌ای گریبانگیر فرد بیمه‌شده شود، بیمه و بازپرداخت آن سریعا تسویه شود.

نوروزی درخصوص اینکه نباید در حوزه‌های که دیگر بیمه‌ها ورود جدی داشتند و مملو از خدمات است، ورود کرد نیز گفت: برای مثال زمانی که بیمه‌های متعددی در بخش حوادث و حتی اموال حضوری گسترده دارند، چندان ضروری نیست که بیمه دیگری بخواهد ورود کند اما اگر در حوزه کاری بیمه خاورمیانه به‌صورت تخصصی به پیشرفت‌های خاصی دست یافته که مشتریان رضایت داشته باشند، بهتر از ورود به حوزه‌های دیگری بود که اعتبار بیمه‌زندگی این شرکت نیز به خطر افتد.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه با اشاره به ارتباط این شرکت با بانک نیز تصریح کرد: این شرکت از زیرمجموعه‌های هلدینگ خاورمیانه بوده و هم‌افزایی در کنار یکدیگر وجود دارد اما باید با بهره‌مندی از فرصت‌ها، در بخش‌هایی مانند سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات بروز به مشتریان، از زیرساخت‌ها و امکانات تمام هلدینگ بهره برد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر