بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
امام جمعه موقت اهواز گفت: همیشه خاطره خوشی از حضور در میان فولادمردان دارم؛ فولادی‌ها ثابت کرده‌اند در عرصه تولید و جهاد حضور پررنگی دارند و افزایش تولید این شرکت در این شرایط نشان‌دهنده همت بلند و تلاش شبانه‌روزی کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی است.
کد خبر : ۱۹۱۳۸۱

به گزارش بورس نیوز، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه گروه فولاد خوزستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز و جمعی از مسئولان و کارگران تلاشگر فولاد خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به افزایش تولید شرکت فولاد خوزستان در اوج تحریم، این دستاورد را افتخاری بزرگ برای استان و کشور دانست.

امام جمعه موقت اهواز گفت: همیشه خاطره خوشی از حضور در میان فولادمردان دارم؛ فولادی‌ها ثابت کرده‌اند در عرصه تولید و جهاد حضور پررنگی دارند و افزایش تولید این شرکت در این شرایط نشان‌دهنده همت بلند و تلاش شبانه‌روزی کارگران این مجموعه بزرگ صنعتی است.

حاجتی ماه شعبان را ماه مغفرت دانست و افزود: در این ماه درهای توبه باز است و با تمسک به اهل بیت می توان روح و جان را صیقل داد.دعاهای این ماه، راه سعات را به ما نشان می دهد.

امام جمعه موقت اهواز درباره کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ادامه داد: در سیل اخیر حس برادری و مردانگی در میان مردم موج می‌زد، جایی که کارکنان و مدیران فولاد خوزستان از همان ساعات اولیه در کنار سیل‌زدگان حاضر شدند و طبخ و تهیه غذا، آب آشامیدنی، پوشاک، خشکبار، اهدای چادر مسافرتی، اقلام بهداشتی و شوینده، استقرار موکب حسینی، بسیج همگانی کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، اهدای دواطلبانه بخشی از حقوق کارگران به مردم سیل‌زده و دهها خدمت دیگر به مردم یعنی اوج ایثار و همدلی و در واقع اوج شیعه‌گری و این نشان از روحیه جهادی و انقلابی کارگران و مسئولان فولاد خوزستان است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شرکت فولاد خوزستان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مایه مباهات استان شد. این سیل نشان داد جوانان غیرتمند ما از سراسر کشور همیشه برای مقابله آماده‌اند؛ دیروز در مقابل دشمن بعثی و امروز در مقابل سیل ایستادگی کردند. جوانان غیور این مرز و بوم در مقابل سیل مانع پیشروی آب شدند و زیر لب زمزمه می‌کردند: ای آب هرچه بالا بیایی ما بالاتریم و این همان شعار «ما می توانیم حضرت امام (ره)» است.

وی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر بیان کرد: دشمن شبانه‌‌روز در حال ترویج فرهنگ غرب در کشور است و شبکه‌های ماهواره‌‌ای فارسی زبان دائما در حال تشویق مردم جامعه به دوری از مذهب هستند، اما عزم و اراده ملت عکس مطلب را ثابت می‌کند.

حاجتی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما از لحاظ امنیت، سیاست، علم و قدرت دفاعی سرآمد منطقه است. بنابراین باید سعی کنیم و عبارت «ما می توانیم» را معنا ببخشیم و با تلاش کارگران، چرخه تولید و صنعت بیش از پیش رشد داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان خود گفت: فولادمردان سربازان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی هستند و یقینا در سال رونق تولید با تلاش شبانه روزی و همت بلند کارگری بار دگر حماسه می آفرینند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر