بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به رکوردشکنی گردش نقدینگی و رونق PSP ها و اقدام عجیب یکی از شرکت‌ها.
کد خبر : ۱۹۱۳۹۴
پلیس بازی در بورس/ رکوردشکنی به داد PSP ها رسید
به گزارش بورس نیوز ، رکوردشکنی‌ها فقط به قیمت کالاها ختم نشده و گردش نقدینگی هم با ثبت عدد ۲ هزار و ۶۵۰ تریلیون تومان رکورد زده است. هر چند این عدد آنقدر بزرگ است که صفرهایش در مخیله ما نمی گنجد؛ ولی هر چه هست این رکورد با جابجایی اسکناس به دست نیامده و PSP ها این بار سنگین را به دوش کشیده‌اند. با این وضعیت باید منتظر خبرهای خوب از طرف غول‌های حوزه پرداخت و PSP باشیم.

پلیس بازی در بورس
یکی از شرکت های فرابورسی که اخیرا رشد قیمت زیادی هم داشته، اعلام کرده افزایش قیمت سهم کاذب بوده و سهامدارانی که باعث بالا رفتن قیمت شده اند شناسایی کرده و به مراجع قضایی معرفی کرده تا برخورد قانونی با آنها انجام شود. گشتاپو هم به مدیران شرکت مذکور گفته عجالتا شما تکلیف اطلاعات ضد و نقیضی که به سهامداران دادید را روشن کنید، برخورد قضایی با سهامدار سودجو پیشکش! 

یک بام و دو هوای خودروسازان، اعتماد خریداران را سلب کرد
امروز هم فروش فوری (بنویسید فوری بخوانید ۳۰ روزه) خودروسازان انجام شد. جالب اینجاست که خودروسازان در شرایطی شعار «بدو بدو حراجش کردیم» سر می دهند که هنوز خریدارانی که ماه ها قبل خودرو پیش خرید کرده اند، دست شان به خودرو نرسیده است. بلاتکلیفی و نابسامانی بازار خودرو باعث اصرار برخی ها برای آزادسازی واردات خودروی دست دوم شده است. بدون شک اگر واردات خودروی کارکرده آزاد شود، کسی برای خرید خودروهای بی کیفیت ایرانی ماه ها انتظار نمی کشد. اما ظاهرا اهالی جاده مخصوص روی حمایت پدر خیلی حساب کرده و رضایت خریداران را پشیزی به حساب نمی آورند.

رسانه هایی که بر طبل جنگ می کوبند
در شرایطی که دشمن به دنبال پیدا کردن نقطه ضعفی است تا فشارها را تشدید کند و تحریم های اقتصادی، بسیاری از مردم را به فغان آورده، برخی رسانه ها بر طبل جنگ می کوبند و برای دشمن چنان خط و نشان می کشند که گویا از تشدید بحران، کاسب خواهند شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر