بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
مدیر توسعه بازار «لوتوس» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بنگاه‌های تولیدی نیازمند جذب و تجمیع پول‌های خرد در بازارسرمایه

بازارسرمایه بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی بوده چراکه با جذب پول خرد و تجمیع آن، اغلب پروژه‌ها نیاز تامین مالی خود را برطرف می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۱۶۱۱
حمید گل‌پاشا مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار داشت: رونق تولید در شرایط کنونی اقتصاد بدون تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی امری دشوار بوده اما بازارسرمایه بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی بوده چراکه با جذب پول خرد و تجمیع آن، اغلب پروژه‌ها نیاز تامین مالی خود را برطرف می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، بازارسرمایه برای مردم مبهم بوده و باید مسیر ورود سرمایه‌های خرد همراه با آموزش برای ورودی بیشتر مردم به بازار هموار شود تا ورود سرمایه توام با شکست و فرار سرمایه از بورس نشود.

مدیر توسعه بازار تامین سرمایه لوتوس پارسیان شرایط کنونی اقتصاد نیازمند ورود سرمایه‌گذاران و سرمایه‌های جدید به بازار است، تاکید کرد: ارائه سرویس‌های آنلاین در سرمایه‌گذاری باید در اختیار بازار و سهامداران قرار بگیرد زیرا هدف‌گذاری برای ارائه سرویس‌های ترکیبی برای مشتریان و سهولت کار آنها، می‌تواند شرایط ورود سرمایه به بازار را فراهم سازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرویس‌های دیگری در پورتال لوتوس پارسیان وجود دارد اما نباید فراموش کرد که با برداشتن محدودیت از طرف سازمان بورس می‌توان‌ بر تمام بازار تمرکز کرد و شرایط سرمایه‌گذاری را ایجاد کرد ضمن آنکه با ابزارهای سایر شرکت‌ها نیز پلت‌فرم سرمایه‌گذاری هوشمندانه را می‌توان گسترش داد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان

کنترل نوسانات اقتصادی با ابزارهای نوین مالی

مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان

کنترل نوسانات اقتصادی با ابزارهای نوین مالی

ارسال نظر