بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل سابق بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بررسی کاهش رفتار هیجانی سهامداران جدید/ دست برتر بورس در عدم تورم‌زا بودن این بازار

بازارسرمایه در مقایسه با دیگر بازارها نظیر سکه، مسکن و حتی دلار جزو بازارهای تورم‌زا نیست و سرمایه‌گذاری در این بازارها، به رونق تولید و سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی منجر می‌شود.
کد خبر : ۱۹۱۶۱۳
حسن قالیباف اصل مدیرعامل اسبق بورس و اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: با افزایش میل و سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه به نسبت دیگر بازارهای موازی باید صبر و حوصله سرمایه‌گذار در راستای مراقب از سرمایه نیز به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: بازارسرمایه در مقایسه با دیگر بازارهای موازی جایگاه مناسب‌تری را در سال جاری داشته چراکه دیگر بازارهایی نظیر سکه، مسکن و حتی دلار نیز جزو بازارهای تورم‌زا بوده و سرمایه‌گذاری در این بازارها مولد تولید و رونق در اقتصاد نیست.

قالیباف اصل، تاکید کرد: ورود به بازارسرمایه برای اهالی جدید بازار که چندان با تابلوها و نوسانات آشنا نیستند شاید نتیجه عکس داشته باشد و باعث خروج سهامدار جدید و سرمایه شود اما زمانی که فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار بگیرد و سرمایه‌گذار با آشنایی کامل و نگاه بلندمدت وارد بازار شود، طبیعتا نوسانات هیجانی بر رفتار سرمایه‌گذاران جدید تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
شما هر یک ماه به بهانه های الکی بازار و منفی نکنید و گردن تازه واردان ندازین اینا قدیمی شده مگر تازه وارد ها چقدر نقدینگی دارن که بازار و منفی کنن