بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت «مديريت سرمايه‌گذاری اميد» برگزار شد اما این مجمع مطابق با انتظارات سهامداران پیش نرفت چراکه سودی از دل این هلدینگ سرمایه‌گذاری بیرون نیامد.
کد خبر : ۱۹۱۶۴۶
خبر‌های تازه از مجمع «وامید» / ‏

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت «مديريت سرمايه گذاری اميد» در سال مالی منتهی به دی ماه 97 با سرمایه اسمی 3000 میلیارد ‏تومانی، 1486 میلیارد تومان سود خالص بدست آورد که این میزان نسبت به سال 96 حاکی از رشد 44 درصدی است.‏

‏«وامید» از محل فروش سرمایه‌گذاری‌ها 438 میلیارد تومان سود کسب کرد و درآمد سود سهام از رقم 2111 میلیارد تومان ‏عبور کرد.‏
بر همین اساس، مجمع عمومی سالیانه این شرکت امروز راس ساعت 14 آغاز شده است.

خبر‌های تازه از مجمع «وامید» / ‏امیدها در دل سهامدار می‌نشیند!
بر اساس گزارش بورس‌نیوز، گویا در پی برگزاری این مجمع، سهامدارانی که منتظر اعلام سود بودند، ناگهان سورپرایز شده و جمله سود تقسیمی وجود ندارد را شنیدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با حضور بیش از ۹۵درصد حضور سهامداران تشکیل و در حال برگزاری است.

مجمع با گزارش مدیر عامل آغاز شده اما حاشیه در پیرامون این مجمع وجود داشته به نوعی که حتی قصد تمدید یک ساعته این مجمع نیز از مجموعه تلاش شده است.

یکی از انتقادهایی که از سوی سهامداران مطرح شد، عدم وابستگی رشته‌های تحصیلی و سمت‌هایی است که هیات مدیره این هلدینگ داشته چراکه از نظر سهامداران باید برای جذب مدیران شایسته سالاری انجام شود.

 اخبار لحظه‌ای را در همین خبر منتشر می‌کند...‏

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ صورت گرفت؛

رشد بیش از ۷۳ درصدی سودخالص «وامید»

یک مزایده دیگر از این سرمایه‌گذار؛

«وامید» «وسپه» می‌فروشد

بانک سپه خواهان «وسپه» می شود؛

بلوک «وسپه» روی میز مزایده «وامید»

شفاف‌سازی در خصوص تسویه بدهی سنواتی به بانک سپه منتشر شد؛

«وامید» به‌دنبال فرار از سواری دادن به بانک سپه

ارسال نظر