بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
مدیرعامل سیمان بهبهان تاکید کرد:

ضرورت نوسازی در «سبهان»

به دلیل تکنولوژی قدیمی کارخانه نیاز به نوسازی و اصلاح بخشهایی از کارخانه هستیم تا به بهره وری بیشتر برسیم. که این مهم نیز در دستور کار میباشد.
کد خبر : ۱۹۱۷۰۳


به گزارش بورس نیوز ، مدیر عامل سیمان بهبهان در حاشیه مجمع عمومی سالیانه این شرکت در مجموعه تلاش وزارت کار گفت: به دلیل تکنولوژی قدیمی کارخانه نیاز به نوسازی و اصلاح بخشهایی از کارخانه هستیم تا به بهره وری بیشتر برسیم. که این مهم نیز در دستور کار است.

حاج نائب با اشاره به حجم صادرات این شرکت عنوان کرد: در سال گذشته موفق به صادرات ۱۸۹۰۰ تن سیمان فله از بندرامام خمینی و ۱۸۸۵۶۷تن کلینکر شدیم.

مدیرعامل سیمان بهبهان در ادامه مجمع که با حضور بیش از۷۹ درصد سهامداران برگزار شد افزود: در سال گذشته ۵۶۵ هزار تن تولید سیمان و ۷۸۱ هزارتن تولید کلینکر داشته ایم که از برنامه پیش بینی شده جلوتر بودیم. همچنین سود محقق شده نسبت به بودجه مصوب اولیه سال ۲/۸۶ برابر بوده است.

وی همچنین افزود: ۵۶۰ هزار تن تولید سیمان و ۷۹۰ هزارتن تولید کلینکر برای سال ۹۸ پیش بینی کرده ایم.

حاج نائب در ادامه بر رعایت مسائل زیست محیطی از سوی این شرکت تاکید کرد و گفت: در این راستا پروژه‌ی فیلتر کیسه‌ی جدید و حذف مازوت و جایگزینی با گاز را در دستور کار قرار داده ایم که علاوه بر کاهش هزینه‌ی تمام شده، شرکت را نیز از خطر جرائم زیست محیطی دور کرده‌ایم.

در پایان این مجمع، سود تقسیم شده بین سهامداران مبلغ ۵۹۰۰ ریال اعلام کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر