بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دو دلیل رشد بازار/ معرفی ۴ گروه برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در چهار گروه فلزی و معدنی و پتروشیمی و پالایشی گزینه مناسب تری برای سرمایه گذاری خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۱۸۴۸
دو دلیل رشد بازار/ معرفی ۴ گروه برای سرمایه گذاری

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه پس از تعطیلی یک روزه، شروعی طوفانی را رقم زد و با رشد ۵۴۱۳ واحدی شاخص و صف خرید بعضی نمادهای بزرگ از جمله «فولاد» و «فملی» معاملات امروز را به پایان رساند.

مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص دلایل اقبال بازار بیان کرد: رشد امروز بازار تحت تاثیر گزارشات خوب شرکت ها در سامانه کدال و نیز کاهش تنش های سیاسی بین ایران و امریکا اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به گزارشات منتشر شده مربوط به عملکرد شرکت ها، روند کلی بازار سرمایه را مثبت ارزیابی می کنم و معتقدم شاخص کل بورس تا پایان امسال پتانسیل رشد ۴۰ درصدی دارد؛ ولی نباید انتظار مثبت بودن هرروزه بازار را داشت. به هر حال بازار نوسانات خاص خود را خواهد داشت؛ ولی سهامداران با سرمایه گذاری در سهم های مناسب و نگهداری سهم ها بازدهی معقول و مناسبی کسب خواهند کرد.

مدیر حساب‌های سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت سرمایه کیان در معرفی گزینه های برتر سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاری در چهار گروه فلزی و معدنی و پتروشیمی و پالایشی گزینه مناسب تری برای سرمایه گذاری خواهد بود. وضعیت تولید و فروش شرکت های این چند گروه مطلوب بوده و مشکلی در فروش آنها مشاهده نمی شود. سهم سایر گروه ها احتمالا نوساناتی خواهد داشت، ولی رشد کمتری پیش رو خواهند داشت.

طحانی در خاتمه تصریح کرد: به سهامداران توصیه می شود حتی الامکان از طریق صندوق های سرمایه گذاری اقدام به سرمایه گذاری کنند و از معاملات بدون تحلیل بپرهیزند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر