بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
شرکت سیمان ارومیه مجوز تولید سیمان MC را گرفت:

كاهش آلودگی زیست محیطی ارومیه با تولید سیمان بنایی

محصول جدید Masonry Cement یا به اختصار MC مخصوص کارهای بنایی ساختمان شامل تهیه ملات برای اتصال آجرفشاری، کاشی وسرامیک کاری، سنگ بلوک ، نماکاری با سنگ و آجرهای نما ، نازک کاری، نصب پله و قرنیز و... کاربرد دارد.
کد خبر : ۱۹۱۸۶۹
به گزارش بورس نیوز، کارشناسان واحد کیفیت و پژوهش سیمان ارومیه در سال مزین به رونق تولید با  بهره گیری از دانش فنی بالا و انجام تحقیقات و کنترل های مستمر موفق شدند با رعایت الزامات قانونی استاندارد 1-3516 ملی ایران، در رابطه با تولید سیمانMC (سیمان بنایی) مجوز مربوطه را اخذ کنند.

در همین راستا مهدی شبستانی، معاون مدیر واحد کیفیت و پژوهش با اشاره به موفقیت به دست آمده  گفت: شرکت سیمان ارومیه با هدف ایجاد تنوع در محصولات تولیدی و احترام به نیاز مشتریان محترم، پس از انجام کارهای کارشناسی و مطالعات لازم اقدام به تولید و عرضه محصول جدید خود کرده است.

 وی درباره کاربرد ها و ویژگی ها این محصول جدید افزود: محصول جدید Masonry Cement یا به اختصار MC مخصوص کارهای بنایی ساختمان شامل تهیه ملات برای اتصال آجرفشاری، کاشی وسرامیک کاری، سنگ بلوک ، نماکاری با سنگ و آجرهای نما ، نازک کاری، نصب پله و قرنیز و... کاربرد دارد.

وی ادامه داد: این محصول مقبولیت بالایی میان فعالان تلاشگر و هنرمند بنایی و مشاغل ساختمانی  دارد چرا که سیمان بنایی  علاوه بر ایجاد چسبندگی مطلوب ملات سیمان بنایی با مصالح دیگر، عامل کارایی بهتر ملات سیمان در مقایسه با ملات سیمانی است.

او تاکید کرد: محصول جدید سیمان ارومیه قابلیت نگهداری آب بیشتر در مقایسه با ملات های تولید شده با سایر سیمان ها را دارد و در نهایت هم باعث کاهش آلودگی زیست محیطی می‌شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر