بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
پنج‌ونیم امروز نیم نگاهی دارد به تاخیر بودار در تایید صلاحیت یکی از مدیران چند شغله و خسارتی بزرگ بر دوش شرکت‌های بیمه و...
کد خبر : ۱۹۱۹۰۲
خسارتی به بزرگی یک قاره/ خطر بیخ گوش کیسه های سیمان

به گزارش بورس نیوز، رئیس هیات مدیره یکی از بانک‌های مطرح کشور با وجود 15 ماه انتصاب هنوز توسط اهالی میرداماد تایید صلاحیت نشده و شاید این تعلل به خاطر تنبلی میردامادی‌ها در انجام کار باشد و شاید پای زیر سبیلی رد کردن وسط باشد چراکه این مدیر بازنشسته علاوه بر این سمت، 3 سمت رسمی دیگر را هم یدک می‌کشد و ضمنا حقوق بازنشستگی از یکی از ارگان‌های دولتی نیز ماهانه در حساب این آقای مدیر شارژ می‌شود!

خسارتی به وسعت یک قاره
شب گذشته، حادثه تلخی برای یکی از شرکت‌های ایرانی رخ داد و کارخانه عراق این شرکت در آتش سوخت. میزان خسارت این آتش‌سوزی، بیش از 80میلیون دلار برآورد شده و یکی از شرکت‌های بیمه بزرگ داخلی، خسارت‌های این تولیدکننده ایرانی را پوشش می‌دهد، با این حساب پرداخت خسارتی به بزرگی یک قاره، به دوش این شرکت بیمه افکنده خواهد شد.

خطر بیخ گوش کیسه های سیمان
شایعاتی در مورد تعمدی بودن آتش سوزی یک کارخانه ایرانی در عراق توسط دشمنان کینه توز ایرانی‌ها باعث دغدغه یکی از سیمان‌سازان شده چرا که این شرکت هم در عراق سرمایه گذاری کرده و ممکن است آتش حسد کینه توزان تا خط تولید این سیمان ساز هم زبانه کشد.

امضای طلایی برای فامیل 
شنیده ها از جاده مخصوص حاکی از آن است که یکی از اقوام مدیرعامل که به تازگی توان نشستن بر صندلی را پیدا کرده، توانسته امضای طلایی مدیرعامل را گرفته و در 4 شرکت تودرتوی این شرکت نفوذ کند.


چراغی که به خانه حرام است
در حالی که تولیدکنندگان دارو در کشور مدام از بد حسابی دولت می نالند و حوزه سلامت به خاطر مشکلات مالی در گل مانده و بیماران بی پول گاه در اتاق بیمارستان ها حبس می شوند مبادا فرار کنند و پول بیمارستان را ندهند، آقایون برای خوش خدمتی قصد احداث بیمارستان در یک کشور اجنبی کرده اند؛ آن هم کجا، ساحل عاج! 
ای کاش این همه چراغی که فدای روشن کردن خانه بیگانه ها می کردیم، صرف حمایت از تولید داخل می کردیم تا امروز تولیدکنندگان داخلی برای وصول طلب خود از دولت کاسه به دست نشوند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر