آغاز پرداخت سود «فخوز» از مردادماه
شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) برنامه زمانبندی پیشنهادی توزیع سود به سهامداران سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) برنامه زمانبندی پیشنهادی توزیع سود به سهامداران سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را مشخص کرد.
گفتنی است، پرداخت سود به سهامداران از 15 مرداد آغاز و از طریق سیستم متمرکز بانک ملت امکان پذیر خواهد بود.
سود سهام کارکنان از تاریخ 15 مرداد به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
نگاهی اجمالی به بازار زغالسنگ در ایران و بورس تهران؛
حاشیه سود بالاتر «کپرور»، ارزندگی «کطبس» و اهرم بالای «کشرق»
دبیر انجمن زغالسنگ ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:
سنگینی کفه ترازوی قیمت به نفع زغالسنگی ها/ مزیت تولید زغالسنگ به تولید کنسانتره
حرارت کورههای این فولادساز اندازهگیری شد؛
رشد ۹۱درصدی سود خالص این فولادساز جنوبی/ رشد ۵۸درصدی درآمدهای عملیاتی نگاهی اجمالی به بازار زغالسنگ در ایران و بورس تهران؛
حاشیه سود بالاتر «کپرور»، ارزندگی «کطبس» و اهرم بالای «کشرق»
دبیر انجمن زغالسنگ ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:
سنگینی کفه ترازوی قیمت به نفع زغالسنگی ها/ مزیت تولید زغالسنگ به تولید کنسانتره
حرارت کورههای این فولادساز اندازهگیری شد؛
رشد ۹۱درصدی سود خالص این فولادساز جنوبی/ رشد ۵۸درصدی درآمدهای عملیاتی ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه