بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
تفاهمنامه همکاری امضا کردند؛

حضور برقی ها در تاکسیرانی تهران

حضور برقی ها در تاکسیرانی تهران
تاکسی‌های برقی دارای مزیت کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی زیست‌محیطی و توسعه کمی و کیفی ناوگان پاک برقی در تاکسیرانی شهر تهران است.
کد خبر : ۱۹۱۹۶۷

به گزارش بورس نیوز، این تفاهم‌نامه با هدف اجرای طرح جایگزینی ۱۴۰ هزار تاکسی فرسوده با تاکسی‌های گازسوز/ هیبریدی/ برقی به منظور ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت به‌صورت آزمایشی، میان محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و سیامک حجت، مدیرعامل شرکت خودروسازان جنوب امضا شد.

تاکسی‌های برقی دارای مزیت کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی زیست‌محیطی و توسعه کمی و کیفی ناوگان پاک برقی در تاکسیرانی شهر تهران است.

شایان ذکر است، پس از اجرای آزمایشی، این طرح در مقیاس بزرگ‌تر از نظر تعداد و گستره جغرافیایی در سطح استان تهران و کشور در چارچوب اجرای بخشی از تعهدهای «طرح جایگزینی ۱۴۰ هزار تاکسی فرسوده با تاکسی‌های گازسوز/ هیبریدی/ برقی» مصوب شورای اقتصاد، اجرایی خواهد شد.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
اعطای تسهیلات به خودروهای پرمصرف برحسب مدل آنها
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام داد؛
اعطای تسهیلات به خودروهای پرمصرف برحسب مدل آنها
ايران خودرو يكي از اركان طرح نوسازي ناوگان تاكسيراني
مدير عمليات فروش ايران خودرو مطرح کرد:
ايران خودرو يكي از اركان طرح نوسازي ناوگان تاكسيراني
ارسال نظر
captcha