بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
حسن شاهرخی که از او به عنوان یکی از مدیران پرتلاش در نام می‌برند در سومین روز از خرداد 1398 از پست مدیرعاملی منطقه ویژه پارسیان استعفا کرد.
کد خبر : ۱۹۱۹۷۱

به گزارش بورس نیوز، منطقه خلیج‌فارس، حسن شاهرخی که از او به عنوان یکی از مدیران پرتلاش در نام می‌برند در سومین روز از خرداد 1398 از پست مدیرعاملی منطقه ویژه پارسیان استعفا کرد.

طبق اعلام منابع آگاه دلایل استعفای مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان اختلاف با مدیریت زیرساخت ایمیدرو و اعتراض به کندی کار و تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و‌ کاهش بودجه عمرانی منطقه ویژه پارسیان و کندی روند احداث بندر پارسیان به علت عدم تزریق مالی عنوان شد.

شاهرخی به عنوان یکی از حامیان اصلی اشتغال جوانان به ویژه بومیان شناخته می‌شود و از زمان حضور در پارسیان با جذب نیروهای بومی در منطقه ویژه توانسته وحدت و همدلی را در پارسیان گسترش دهد.

وی در مدت سه سال و نیم حضور در شهرستان پارسیان با جذب بانوان در مجموعه منطقه ویژه نشان از اعتماد و رویکرد جدید مدیریتی داشت تا بانوان همپای مردان در توسعه و پیشرفت پارسیان نقش‌آفرینی کنند.

شاهرخی طی مدت حضور در منطقه ویژه پارسیان خدماتی از جمله احداث بندر، تصویب طرح جامع منطقه در هیأت دولت، آغاز احداث بزرگترین آب‌شیرین‌کن غرب استان هرمزگان، جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های پتروشیمی و آلومینا و اعطای مجوز مرز مجاز رسمی به این منطقه و تشکیل تعاونی‌های مسکن و کارکنان را به جای گذاشت.

معرفی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان هاب سوم پتروشیمی در کشور از دیگر اقدامات این مدیر مستعفی است که وزیر نفت پس از بازدید منطقه ویژه پارسیان متقاعد شد تا عنوان هاب سوم پتروشیمی رابه این منطقه اعطا کند.

گفتنی است، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان که تا پیش از حضور شاهرخی زیر نظر لامرد مدیریت می‌شد که در سال 96 با پیگیری های شاهرخی به عنوان شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب در هرمزگان ثبت شد و اردیبهشت امسال هم مجوز تفکیک دو پروژه لامرد و پارسیان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت صادر شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر