بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

تعیین زمان پرداخت سود 480 ریالی «کلوند»

تعیین زمان پرداخت سود 480 ریالی «کلوند»
شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند (سهامی عام) سود سهام مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1397/12/29 را براساس برنامه زمانبندی پرداخت می‌کند.
کد خبر : ۱۹۲۰۶۰

تعیین زمان پرداخت سود 480 ریالی «کلوند»

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند (سهامی عام) سود سهام مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1397/12/29 را براساس برنامه زمانبندی پرداخت می‌کند.

بر این اساس، آغاز پرداخت سود سهامداران از آذرماه سال جاری خواهد بود.

تعیین زمان پرداخت سود 480 ریالی «کلوند»
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
اصلان شیرِمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلام
خسته نباشیدچرا کاشی سرامیک الوندمثل شرکتهای بورسی برای دریافت سود بانک معرفی نمی کندامکان تماس باامور سهام خیلی ضفیف است
مریم اقلیمی پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
سلام خسته نباشید
به نظرتون بهتر نیست که سود سهام مثل سایر شرکتها به حساب سهامداران واریز شود نامه نگاری و پر کردن فرم و ارسال به آدرس مال دهه شصت بود
مرزنشین
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
این چه وضغیه
قرن 22 شروع شد هنوز کارشون سنتیه
بابا مثل بقیه یه بانک اعلام کنید بره دیگه
ناشناس
Chile
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
سامان سجام چه کاربردی داره
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
سلام خسته نباشید .
پس ثبت نام ارسال اینترنی فرم چی بود واقعا نیاز اس این فرم لطفا مشخص کنید برا کسانی که ثبت نام کردن نیاز اس ...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
سود سهام شرکت رو چطور باید دریافت کرد
خسرو نصری نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با سلام ..سود سالهای قبل را چگونه دریافت کنیم
پریزاد اسد نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اقا من فرم پرداخت سودسهام رو هم ارسال کردم ولی هیچ پولی برام واریز نشده با امور سهام هم که به هیچ عنوان نمیشه تماس برقرار کرد حالا تکلیف چیه مبلغ کمی هم‌نیست بلاخره ما روش حساب بازکردیم اگه قصد ندادن داشتین دبگه مجمع چه صیغه ای بود
منصور نادعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
واقعا مسخره بازیه همه شرکتها سودهای مجمع رو واریز کردن فقط کلوند مونده اگه قصد نداشتین بدین خب تقسیم نمیکردین بجاش افزایش سرمایه از انباشته میدادین
صدیقه ملک محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
سلام بنده هم‌تو سایت ثبت نام کردم هم فاکس کردم الان چندماه گذشته هیچی واریز نشده مبلغ هم کم نیست معلوم نیست چه خبره تو اون شرکت
رضا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
آقا منم توی سایتشون اطلاعاتمو دادم . قرار بود آذر ماه سود مجمعو بریزن ولی خبری نشد . اگه کسی شماره تماس یا اطلاعی داره بگه . کلوند ...