بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
عضو هیات مدیره شرکت ویتانا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

منع دریافت تسهیلات تا سال 97 / برای خرید دستگاه های جدید، مشکلی نداریم

برای تامین مالی فازهای مختلف کارخانه کاسپین، از توان داخلی شرکت و سود انباشته و ال سی بانک سپه بهره می بریم.
کد خبر : ۱۹۲۱۷۲

مصطفی صنعتکار مدیرمالی گروه صنعتی ویتانا در گفتگو با بورس نیوز در مورد فعالیت های ویتانا برای افزایش سرمایه خود گفت: در خصوص دریافت تسهیلات تا پایان سال 96 سیاست شرکت ویتانا بر این منوال بود که از ظرفیت های خود شرکت استفاده و از سود آوری شرکت برای افزایش سرمایه بهره ببریم.

وی ادامه داد: از سال 97 مقداری مصوب شد که ما بابت پروژه هی جدید، دریافت تسهیلات به صورت محدود داشته باشیم. با صحبت هایی که با بانک ها به خصوص بانک سپه انجام دادیم حدود 18 میلیارد تومان به صورت محدود و در دو مرحله برای یکی از ماشین آلات LC باز کردیم اما؛ بقیه هزینه ها و سرمایه گذاری های پروژه تقریبا از محل آورده سهامداران و منابع داخلی شرکت و سود انباشته شرکت تامین شد.

صنعتکار تصریح کرد: برای فاز بعدی در سال 98 امیدواریم که از منابع تسهیلات بیشتر و بهتر برای پروژه های فعلی بهره ببریم.

وی در مورد مشکل مبادله مالی با کشورهای دیگر گفت: ویتانا نیز از این مشکل مستثنی نبود و همچنان نیز با آن دست به گریبان هستیم اما؛ این اتفاق تازه ای نیست و سال هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم.

مدیرمالی گوه صنعتی ویتانا اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه به اینکه ماشین آلات ما برای صنایع غذایی است برای واردات آنها مشکلی نداریم و در حال حاضر نیز ماشین آلاتی را خریداری کرده ایم که در راه رسیدن به کشور هستند.

 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر