بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد در کورس ژن های خوب در فساد و واکنش به فعالیت یک تعاونی بدون مجوز بعد از ۱۵ سال فعالیت و...
کد خبر : ۱۹۲۳۳۷
به گزارش بورس نیوز، اهالی جاده مخصوص که در حاشیه سازی حرف اول را می زنند، باز جنجال ساز شده اند. یکی از خودروسازان سال ها است که اقدام به ثبت یک شرکت تعاونی کرده و به اسم این تعاونی هر چه دلش بخواهد می خرد و می‌فروشد! حالا کاشف به عمل آمده که این تعاونی اصلا از بانک مرکزی مجوزی نگرفته بوده! البته همینکه برادران در ساختمان میرداماد واکنش نشان داده اند جای تقدیر دارد؛ ولی اعتراض بعد از 15 سال کمی دیر نیست؟

بازی خطرناک ژن های خوب 
یکی از ژن های خوب هم که به مدد ارتباطات پشت پرده سکان یک خبرگزاری را هم در دست داشت و با تبلیغات دروغین، پدیده شاندیز را به مردم قالب می کرد، این روزها به جرم اخلال در نظام اقتصادی در حال محاکمه هستند.


ژن های خوب این روزها نقش پسر بد را بازی می کنند. ظاهرا ویزای کشورهای اجنبی آنقدر زیر زبان شان مزه کرده که کار از چپاول جیب ملت و خرج پول های بادآورده در کازینوهای لاس وگاس گذشته و کارشان کم کم دارد بیخ پیدا می کند. شایعه اتهاماتی مطرح شده که اگر صحت داشته باشد، علاوه بر آقازاده ها، آقایان زیادی هم زیر سوال خواهند رفت.


داماد بزرگوار یکی از آقایون که این روزها در حال جواب پس دادن بابت عملکرد درخشان چند سال اخیر و بالا کشیدن پول ناقابلی است در دادگاه جنجال به پا کرده که چرا می گویید از پول اختلاس مازراتی و پورشه خریده ام؟؟؟ من از چندین سال قبل اختلاس پورشه و بی ام دبلیو داشتم! اینکه این بزرگوار از کجا آورده که در 21 سالگی پورشه داشته، بماند؛ فقط بپرسید خرید زمین 600 متری در اندرزگو و چند خودروی لوکس خارجی فقط برای هدیه به خانم منشی هم از درآمد های قبل از اختلاس بوده؟


امروز خبر تصویب نرخ 2390 تومانی شیر خام اعلام شد. البته این افزایش نرخ هیچ کس را راضی نکرده؛ دامداری ها فغان کرده اند که کافی نیست و ما نرخ 2575 تومانی می‌خواستیم. لبنی ها پیش دستی کرده بودند و دیروز از افزایش نرخ 14 درصدی صحبت کرده‌بودند و ظاهرا آن 14 درصد بدون لحاظ نرخ جدید شیر خام بوده و باید باز هم منتظر گرانی لبنیات باشیم. مردم هم که هرگز صدایشان به جایی نرسیده و طبق روال تمام این سال ها فقط سفره خود را کوچکتر می کنند.


البته وزیر کشور ظاهرا در خواب به سر می برند و فرموده اند نیمی از کالاهای اساسی در کشور کاهش قیمت داشته است! یکی از اهالی بهارستان هم در جواب ایشان گفته اند گویا جناب وزیر قیمت ها را از بقالی سر کوچه شان استعلام می کنند و نتیجه را به کل کشور تعمیم می دهند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر