بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به رفتار سلیقه ای مجمع تشخیص مصلحت بازار و زیرآبی رفتن اهالی جاده مخصوص و...
کد خبر : ۱۹۲۴۲۹

به گزارش بورس نیوز، باز هم چراغ اول پنج و نیم را جاده مخصوصی ها روشن کردند. مدیرکل تعزیرات گفته ادعای خودروسازان در مورد کمبود قطعه صحت ندارد. به هر حال وقتی اجازه پیش فروش تا بی نهایت به این صنعت داده شد و بعد هم مجبورشان کردیم با قیمت قبلی تحویل دهند باید فکر زیرآبی رفتن این شرکت ها را هم می کردیم.

مدیرعامل سابق بانک سرمایه توسط اینترپل بازداشت شد! این مدیر محترم که کلنگ اول فساد در این بانک تقریبا ورشکسته را زده بود و بعد از بالا کشیدن پول هنگفتی متواری شده بود، بالاخره دستگیر شد. امیدواریم با محاکمه ایشان، دوباره فهرستی از اخلالگران رو نشود.

بعد از اینکه اعطای سمت های مهم به اقوام آقایون برای ملت عادی سازی شد، نوبت به حاتم بخشی از کیسه ملت رسید. ظاهرا سکاندار دولت که باید خود سرمشقی برای سایرین باشد، مبلغ هنگفتی ارز دولتی (بیش از ۸ میلیون یورو طبق گزارش بانک مرکزی) به پدر دامادجان داده اند تا موز وارد کنند! 
با این خبر خجالت می کشیم به پیشکش کردن سمت عضویت یکی از آقازاده ها (که خودش مدرک کارشناسی ارشد دارد) در هیات علمی دانشگاه آزاد انتقاد کنیم. نوش جان برادر

هنوز مدت زیادی از اظهار نظر عجیب وزیر نیرو در مورد پرخوری ایرانی ها نگذشته که فضای مجازی پر از کلیپ های تهیه شده توسط هموطنان غیور از چین شده، جالب تر اینکه از هر کسی سوال می کنند می گوید روزی ۳ وعده میخورد! 
بزرگواری قبل از اظهار فضل حداقل کمی فکر کنید.


شتر افزایش قیمت درب خانه تایرسازان و روغنی
باز هم بوی افزایش قیمت می آید، و البته بوی جگر سوخته مصرف کنندگان 
سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان (فقط تولیدکنندگان) مجوز افزایش قیمت روغن نباتی و تایر را صادر کرد!

معاملات امروز «دکپسول» هم مثل دیروز سوال برانگیز بود. بعد از اینکه معاملات روز قبل به دلیل پرش قیمت ۱۳۵ درصدی ابطال شد، معاملات امروز به روش ابتکاری ناظر بازار انجام گرفت. محدود کردن دامنه نوسان در شرایطی که مقررات تالار حافظ چیز دیگری می گوید سوال برانگیز است. به قول برخی دوستان مجمع تشخیص مصلحت بازار هر زمان دلش بخواهد هر کاری می کند ، حتی زیر پا گذاشتن قوانینی که خودش وضع کرده!
اشتراک گذاری :
ارسال نظر