بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

قدرت تاثیرگذاری ایران در منطقه زیاد است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آمریکا باید از این مساله آگاه باشد که ایران در منطقه قدرت تاثیرگذاری دارد و تعامل با ایران به نفع دنیاست.
کد خبر : ۱۹۲۵۵۱

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا منصوری در رابطه با تاثیر گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ترکیه برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اظهار کرد: آمریکا باید از این مساله آگاه باشد که ایران در منطقه قدرت تاثیرگذاری دارد و تعامل با ایران به نفع دنیاست.

وی ادامه داد:خروج از برجام از طرف آمریکا کار اشتباهی بود و آمریکایی‌ها متوجه خواهند شد که بدعهدی نتیجه خوبی ندارد. بعد از یک سال تحریم و مقاومت مردم ایران، این برد برای تمام مردم ایران به خاطر مقاومت‌شان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ارتباط ایران و ترکیه از دیرباز وجود داشته و دولت‌ها نمی‌توانند در ارتباط بین مردم این دو کشور ایجاد مانع کنند و قطعا این روابط قوی‌تر نیز خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت بیان کرد: در پیشرفت روابط اقتصادی ایران و ترکیه آنچه حاصل می‌شود نتیجه برد- برد است زیرا علاوه بر دولت ترکیه، مردم ترکیه هم علاقه زیادی به ایرانیان دارند، روابط تجاری و اقتصادی بین این دو کشور از قدیم بوده و روزبه‌روز گسترش پیدا می‌کند. سرمایه‌گذاری‌های متقابل در دو کشور سبب تعمیق روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری و زمینه‌ساز گسترش فعالیت‌ها شده است.

منصوری بیان کرد: در شرایط فعلی که با تحریم‌ها روبه‌رو هستیم، توجه به کشورهای همسایه مثل ترکیه و ایجاد زمینه برای سرمایه‌گذاری در ایران می‌تواند کمک قابل توجهی به کشور کند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر