بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مراسم رونمایی از بستر بانکداری باز باحضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات ؛نایب رئیس شرکت بورس و مدیر عامل تامین سرمایه تمدن و جمعی از مدیران زیر مجموعه این بانک برگزارشد.
کد خبر : ۱۹۲۷۰۸

ارتقا کیفیت و هم افزایی در ارایه خدمات  / «تمدن» چهل و یکمین شعبه این بانک

به گزارش بورس نیوز، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در مراسم رونمایی از سامانه جدید شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه مشتریان بانکی همواره به دنبال دریافت خدمات مطلوب از بانک ها هستند گفت: امروزه کیفیت بالا در ارایه خدمات مطلوب تنها د ربستر دیجیتال بانک رخ می دهد و بهره گیری از بستر بانکداری باز

مقدمه ورود بانک توسعه صادرات در بستر دیجیتال است و معتقدیم مشتریان با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت مشتریان پایدار و وفاداری برای بانک خواهند بود.

صالح آبادی بابیان اینکه با راه اندازی این سامانه تامین سرمایه تمدن ؛41 شعبه بانک توسعه صادرات شد تصریح کرد: با این سامانه از این پس شرکت تامین سرمایه تمدن با دسترسی به داده های بانک می تواند در کوتاه ترینزمان ممکن نسبت به ارایه خدمات بهتر و سرویس های قابل قبول به مشتریان خود اقدام کند و این اقدام خود مقدمه ای برای ورود به بانکداری دیجیتال است .

مدیر عامل بانک توسعه صادرات با مثبت ارزیابی کردن این اقدام بانک به عنوان اولین بانک در نظام بانکی کشور ابراز امیدواری کرد تا در مدت 6 ماه آینده عمده خدمات از این بستر به مشتریان ارایه شود .

صالح آبادی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دراین زمینه برای آشنایی هر چه بیشتر مشتریان را یک گام مهم و اساسی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم بانک توسعه صادرات با این نوآوری بتواند نسبت به جذب مشتریان جدید و توسعه ارایه خدمات خود اقدام کندو بی شک این اقدام یک تحول جدید در حوزه بانکدرای به شمار می رود.

ارتقا کیفیت و هم افزایی در ارایه خدمات  / «تمدن» چهل و یکمین شعبه این بانک

هم افزایی در ارایه خدمات

 محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن نیز در مراسم رونمایی از بستر بانکداری باز در بانک توسعه صادرات گفت : اجرایی و عملیاتی شدن سیستم بانکداری باز لایه های مختلف سیستم بانکی و سرویس های گسترده قابل ارایه از سوی نهادهای مالی را ایجاد خواهد کرد و برآیند این سیستم می تواند منجر به هم افزایی بیشتر در ارایه خدمات منجر شود.

نایب رئیس شرکت بورس با اشاره به اینکه هم افزایی در ارایه خدمات به مشتریان در سالهای اخیر ازدیدگاه عملیاتی مورد توجه بوده است افزود: بهره گیری از این مهم در فعالیت هایی مانند تقسیم سود ،نقل و انتقالات مالی به واسطه حجم بالای نقل و انتقالات و مهیا نبودن بستر لازم برای آن منجر به توقف در این هم افزایی می شد اما با استفاده از بستر بانکداری باز این دغدغه ها برطرف شده و می توان به سمت بزرگترشدن و توسعه خدمات گام برداریم.

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن افزایش حجم نقل و انتقالات و تمرکز برنظام یافته شدن خدمات و سرویس های قابل ارایه به مشتریان و همچنین حذف کاغذ بازی و فرآیند بروکراسی را از جمله مزیت های این سامانه برشمرد.

خواجه نصیری با بیان اینکه بهره گیری از این سیستم می تواند لایه های مختلف را ایجاد تا خدمات متنوع تر ارائه شود تصریح کرد:این اتفاق به مفهوم توسعه بدون ساختار فیزیکی در بانک است که می تواند منجر به کاهش هزینه های بانک ،افزایش سودآوری و پیشروی در توسعه خدمات بانکی شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خواجه‌ نصیری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کماکان اقبال روی سهم‌های بنیادی وجود دارد

خواجه‌ نصیری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کماکان اقبال روی سهم‌های بنیادی وجود دارد

ارسال نظر