بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
مدیرعامل پروپیلن جم خبر داد:‏

سهم ۳۳درصدی این شرکت از تولید داخلی ‏

در ایران ۶شرکت تولیدکننده پلی‌پروپیلن در کشور وجود دارد که باید برای تولید پایه‌های مختلف به تفاهم دست پیدا کنند بنابراین این مهم در کارگروه پلی‌پروپیلن کشور پی گیری خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۲۸۴۲

بهمن بهزادی مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت پروپیلن جم یکی از بهترین شرکت‌های پتروشیمی موجود در کشور است و آینده بسیار روشنی برای این شرکت متصور هستیم.

وی ادامه داد: عملکرد این مجموعه به‌خوبی نشان می‌دهد که شرکت وضعیت خوب و پویایی خواهد داشت و سهامداران ما  باید در انتظار اتفاقات خوبی باشند.

بهزادی با تأکید بر این مطلب که گام و استراتژی مجموعه پلی‌پروپیلن جم بر دو محور استوار است گفت: در سال رونق تولید به تولید بهای بیشتری خواهیم داد. وقتی محصول پروپیلن صادر می‌شود به‌عنوان یک رئومتریال می‌بینیم اما وقتی از همین مواد در ساخت موکت، رافیا، گونی، ظروف آشپزخانه، پاکت بسته بندی پفک، شیرینی و شکلات استفاده می‌شود، ارزش‌افزوده بیشتر و نیاز داخلی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به استفاده صنعت قطعه‌سازی از تولیدات پلی‌پروپیلن جم افزود: این مهم برای ما مایه افتخار است زیرا هم ارزش‌افزوده در کشور خودمان ایجادشده و در ثانی نیاز داخلی را پوشش می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم ضمن اشاره به همکاری و تعامل مناسب شرکت با بورس کالا گفت: ما جزو مجموعه‌هایی هستیم که بالاترین عرضه‌ها را در بورس کالا داشته است. نیاز کشور به پروپیلن، بر اساس مجوزهایی که وزارت صمت داده خیلی بیشتر از تولیدات فعلی در داخل است یعنی دیم‌اند ما خیلی بیشتر از تولید ما است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر