بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
در سال مالی ۹۷ صورت گرفت؛

افزایش ۳۱۴درصدی سود عملیاتی «هرمز»

شرکت فولاد هرمزگان، سود عملیاتی را با افزایش ۳۱۴ درصدی مبلغ ۱۸ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال، سود خالص را با افزایش ۳۳۵ درصدی مبلغ ۱۶ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را با افزایش ۶ هزار و ۲۵۶ درصدی مبلغ ۱۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۹۲۹۷۵

افزایش 314 درصدی سود عملیاتی «هرمز»

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، سود هر سهم خود را در مقایسه با سال مالی گذشته با رشد ۳۳۵ درصدی مبلغ یک هزار و ۹۶ ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی را با افزایش ۳۱۴ درصدی مبلغ ۱۸ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال، سود خالص را با افزایش ۳۳۵ درصدی مبلغ ۱۶ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را با افزایش ۶ هزار و ۲۵۶ درصدی مبلغ ۱۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال منتشر کرده است.

«هرمز» فروش داخلی خود را ۸۴۰ هزار و ۶۴ تن و صادراتی را ۵۸۲ هزار و ۱۲۶ تن اعلام کرده است که مجموع ارزش این فروش‌ها به مبلغ ۳۷ هزار و ۲۶۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال رسیده که سود ناخالص از این محل ۹ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال است.

«هرمز» در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی داشته اعلام کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ نرخ هزینه تامین مالی ۱۸ درصد باشد. همچنین سایر برنامه‌های با اهمیت شرکت نیز تولید محصولات ویژه با ارزش افزوده بالاتر خواهد بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران:

هدف بانک توسعه صادرات خدمت به تولید است

از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شد؛

اهدای لوح تقدیر به شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر