بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

افزایش قیمت چغندرقند / هزینه قندی‌‌ها بالا رفت

به موجب این مصوبه، به ازای هر کیلوگرم چغندرقند تحویلی مبلغ 615 ریال به عنوان کمک کرایه حمل علاوه بر قیمت خرید تضمینی، توسط کارخانه های قند به کشاورزان چغندرکار پرداخت خواهد شد.
کد خبر : ۱۹۲۹۹۴
به گزارش بورس‌نیوز، علیرضا یزدانی مجری چغندر قند وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور حمایت از کشاورزان چغندرکار و در راستای پایداری تولید شکر کشور، با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی، مصوبه شورای اقتصاد در خصوص قیمت تضمینی چغندرقند اصلاح شد.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت از کشاورزان چغندرکار و در راستای پایداری تولید شکر کشور، با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی، مصوبه شورای اقتصاد در خصوص قیمت تضمینی چغندرقند اصلاح شد، افزود: به موجب این مصوبه، به ازای هر کیلوگرم چغندرقند تحویلی مبلغ 615 ریال به عنوان کمک کرایه حمل علاوه بر قیمت خرید تضمینی، توسط کارخانه های قند به کشاورزان چغندرکار پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در مصوبه قبلی شورای اقتصاد این مبلغ کمک کرایه در سقف قیمت تضمینی لحاظ شده بود و با این وصف قیمت خرید تضمینی چغندرقند بهاره و پاییزه سال 1398 به ترتیب به مبلغ 3,746 و 3,642 ریال به اضافه مبلغ 615 ریال کمک کرایه حمل خواهد بود.

یزدانی گفت: جایزه دو کیلوگرم قند یا شکر و 20 کیلوگرم تفاله همچنان در قبال تحویل هر تن چغندرقند نیز به قوت خود باقی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر